Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vista 64bit - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

NiFkEHome userMember since 2006
Ik heb hier zo een dj control mp3 en virtual dj cd
maar die wil niet installeren op vista 64bit. nu heb ik de vista versie hier gedownload maar hij kan de driver niet vinden voor mijn dj control mp3. Ik krijg virtual dj niet open want hij kan geen verbinding maken met mijn bakje.

iemand drivers voor 64bit?
 

Posted Sat 24 Nov 07 @ 12:59 pm
Als die drivers er zijn kun je ze vinden op de Hercules website. Waarom heb je vista 64 bit nodig?
Ewout
 

Posted Sat 24 Nov 07 @ 5:17 pm
NiFkEHome userMember since 2006
ok ik heb hier nu virtual dj geinstalleerd op een vista 32bit versie en krijg nog steeds mijn hercules dj control mp3 niet aan de praat.
Zou je mij soms een link kunnen geven naar de drivers van die hercules want op die site zelf vind ik geen enkele driver :s
Hij zegt als ik virtual dj opstart:
"the controller has not been detected. Please plug the controller and start virtual dj again."

zou je mij soms kunnen helpen dit apparaat aan de praat te doen krijgen op vista 32bit?

mvg
 

Posted Sat 24 Nov 07 @ 8:30 pm
Ga naar de Hercules website. Kies de taal, kies Support, ga naar de support website. Kies het juiste product en klaar.
De console werkt niet met de bijgeleverde drivers op de cd icm Vista.
Ewout
 

Posted Sun 25 Nov 07 @ 6:25 pm
NiFkEHome userMember since 2006
nog altijd problemen hier hoor krijg mijn console niet in gang met vista 64bit.
Als ik virtual dj wil starten krijg ik

"the controller has not been detected. please plug the controller and start VirtualDJ again."

pfff kweet echt niet meer hoe ik het nu moet oplossen :(
 

Posted Tue 29 Jan 08 @ 5:52 pm
Heb je wel de Vista upgrade van VDJ 3.4 geinstalleerd?
Ewout
 

Posted Wed 30 Jan 08 @ 4:50 pm
C9HbNHome userMember since 2006
ik heb t zelfde probleem.
op mn vista 64bit krijg ik m niet aan de praat, niet met de vista update voor virtualdj, niet met de nieuwste updates van hercules.
behoorlijk frustrerend want zowel vista als mn mk2 hebben me in mijn ogen een bult geld gekost en nu kan ik ze dus niet in combinatie van elkaar gebruiken.
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 9:35 pm
Mijn advies is gewoon op xp draaien. Heb een nieuw lap-top met vista, maar kreeg het daar ook niet op draaiend (nou ben ik ook niet handig hoor). Moet zeggen op xp gaat het prima dus kan je eventueel dual bood aan. Dan ben je van al het gedonder af.

succes,

Ricardo
 

Posted Thu 27 Mar 08 @ 6:45 pm
 

Posted Sun 30 Mar 08 @ 10:18 am
Hallo,
Ik heb een vraag in verband met de Hercules console MK2....
Ik heb een maand geleden een Vista pc gekocht en ben van plan om
hem te kopen maar heb eens naar de andere commentaar gekeken: beter op XP zeker ?!

PS: Wat is Vista 32-bit ?? processor ??
Plz feedback !!!
 

Posted Sat 05 Apr 08 @ 10:02 am
zoek eerst is bij de zoekfunctie of op google, of open een nieuwe thread met een duidelijke vraag. mercikes

 

Posted Sat 05 Apr 08 @ 6:25 pm
Ja, heb i opgezocht ..
Maar kan ik wel de Hercules MK2 op Vista 64-bit draaien ??
Zonder drivers dan wel.
Heb eens een dj console mp3 van een vriend geleend, drivers geïnstaleerd maar werkte niet.
Ik instaleerde de driver en op het einde zij hij dat het geïnstaleerd was maar had de Virtual DJ instal nog niet in
mijn pc gestopt.
Wat moet ik doen ?? Instal van Virtual DJ instoppen en drivers downloaden of andersom ??

Plz Feedback.
 

Posted Sun 06 Apr 08 @ 9:35 am
Weet je wat mijn advies is somebody

Schaf eerst eens virtual dj sortware aan. Is even een investering maar dan heb je ook wat. (even officeel Registreren) Daarmee kan je elke kontroler aan sluiten die je wild. Krijg je mega goede ondersteuning. Als je echt een beetje pro. aan de gang wild gaan kan je niet zonder. Ga niet lopen klooten met gekraakte en verzies en zo want dat werkt niet. Download anders even de trail verzie en laat je overtuigen. Geloof me in mijn dj ervaring is virtual dj sortware wel de meest waardevolle investering geweest. Draai zelf met BCD 3000, Timecode vinyl in combinatie met virtual dj software. Met wel zeggen dat ik gewoon op xp draai.

succes bij je keuze.
 

Posted Sat 12 Apr 08 @ 2:43 pm
Ahh ok,

De BCD 3000 lijkt mij interesant maar ben nog maar een beginneling =D
Hij is ook redelijk duur naar mijn gedacht....
Zou beginnen met een MK2'tje en dan opbouwen, een CDJ 400 lijkt mij ook zot !
Die Virtual DJ Pro software, waar kan ik dat kopen en welke voordelen heeft het dan in vergelijking met een bijgeleverde software bij console ??

Twijvelgeval nog tussen BCD 3000 (weet wel niet waar te koop?!) en MK2.......

Graag nog wat tips want dit maakt het of ik het zou kopen !
 

Posted Mon 14 Apr 08 @ 12:20 pm
VDJ pro, kun je hier op de website aanschaffen (via de knop Purchase). Dit gaat veilig, simpel en snel.

Bij de Hercules mk2 zit een uitgeklede versie van VDJ 3.4. Koop je de pro versie dan krijg je de 5.0.7 versie. Grote wijzigingen in 5.x tov de 3.4 versie: Nieuwe veel beter klinkende sound engine, nieuwe browser met id3 tag support. Kijk voor meer verschillen tussen de pro en de console editie hier
Ewout
 

Posted Mon 14 Apr 08 @ 1:17 pm
Beste Sombody,

Ik begrijp dat je een begineling bent. Dat ben ik ook ooit eens geweest. Heb alle zooi al eens geprobeerd. Als je het eens duidelijk eens op een rijdje zet dan het volgende. Het belangrijkste voor digitaal te gaan draaien is een goed dj programma. Ik heb gekozen voor vitual dj. Kost wat geld maar een goede inverstering in de toekost. Ik heb het aanschaft in 2005 en heb nog nooit hoeven betalen voor up dates. dat is 1 punt wat echt top is 2. Goede ondersteuning van het Form. Of je nou gaat draaien met een console of niet, met het programma kan je draaien.

Het tweede dat je nodig hebt is een goede console. Ik heb altijd gedraait met Hercules mk1. Leuk ding om mee te beginnen maar je kan er geen tijdcode vinyl op aansluiten. Dus als je dat wild moet je al gaan kijken naar de MK2 versie. Wat je ook doet als je dat koopt krijg er zo als Ewout al aangaf altijd een uitgeklede versie bij. Dus kom je weer bij punt een. Koop eerst vertual dj pro. Als je dat heb gedaan. En weer hebt gespaart ga je kijken naar een controler. Dan kan je uit mega veel sorten kiezen. Welke je moet kiezen man ik weet het echt niet er zijn zo veel soorten. persoonlijk zou ik kiezen voor de bcd 3000 maar dat komt omdat ik hem meer pro vind dan hercules. Als je goed op het web zoekt vind je die dingen echt voor een scheet en 3 knikkers op markt plaats.

Het nadeel is dat er geen winkel is waar je lekker eens kan testen. Ik heb ervaring met Hercules MK! en de BCD 3000 waarbij ik de BCD echt hellemaal top vind. Als je budget wild kopen 2e hands verval je of op de BCD 2000/3000 of de Hercules MK2 en niet de MK1 want als je ooit verder groeit en timcode vinyl wild gaan gebruiken is dat op de MK1 niet mogelijk. Moet zeggen dat ik nooit ontevreden ben geweest met de Herculs MK1 maar je wild wel eens wat anders. Als ik niet voor de bcd waas gegaan had ik zeker de MK2 gekocht

Dus 1 Koop virtual dj pro vesie
2 Een console 2e hands op internet (op www.aboutdj.com hebben ze ze alemaal op een rijtje gezet) of heel veel forms lezen.

Dit zijn wat tips die ik je kan geven.Het blijft altijd een personlijke keuze Succes met je keuze en voor vragen staan we altijd klaar

Groetjes Ricardo.

P.s anders even aan Ewout ze advies vragen want die gozer heeft echt verstand van zaken ;)
 

Posted Wed 16 Apr 08 @ 5:26 pm
Mijn vraag is gwoon als ik ""zonder"" die pro-versie ook de MK2 kan drraaien(Ewout) ??

Mijn PC is een

HP Pavilion m9050
Windows Vista
processor: AMD 64 Live !
K
 

Posted Thu 17 Apr 08 @ 11:41 am
Kan ik de MK2 met deze pc draaien zonder Drivers (-> alleen maar problemen)
 

Posted Thu 17 Apr 08 @ 11:42 am
Dit is enkel voor informatie, heb nog geen MK2!!
 

Posted Thu 17 Apr 08 @ 11:46 am
Als je de mk2 koopt zit daar een uitgeklede versie van VDJ 3.4 bij. Dit is inmiddels wel een oude versie (laatste versie van VDJ is 5.0.7). Deze kun je met je mk2 gebruiken. Wil je de volledige versie hebben, kun je met korting upgraden naar de pro versie.
Je dient echter wel ten alle tijden de Hercules drivers te installeren. Ten eerste voor de geluidskaart en ten tweede voor de knoppen.
Ewout
 

Posted Thu 17 Apr 08 @ 1:37 pm
71%