Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: overschakelen op mac

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

teelPRO InfinityMember since 2006
Hallo
Kga me een macbook aanschaffen, werd tijd. doe laatste tijd veel met ableton, q-base, tekenprogrammas etc.
Kdraai ook nog steeds met hercules mk2 en vdj 5

Nu ... krijg je die hercules mk2 voor PC al draaiende op mac ? Je kan tegenwoordig toch ook besturingsprogramma windows op mac gooien.
En VDJ (heb een originele versie) ? Ik zag namelijk dat er bij de Hercules MK 2 voor mac Traktor wordt bijgeleverd.
Kben nu zo gewend om met VDJ te werken dat het eigelijk zonde is om over te schakelen.

Beetje raad aub ...
Ik wil/kan namelijk niet meer te lang wachten
Grtz







 

Posted Wed 21 Nov 07 @ 2:33 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Als je naar download center gaat, kan je daar de mac versie downloaden. Dit is wel nog in BETA voor versie 5, maar versie 4.3 is gewoon beschikbaar.
 

Posted Wed 21 Nov 07 @ 2:41 pm
Je kunt VDJ op 2 manieren op een mac gebruiken: Als windows applicatie in een pc emulator, zoals bootcamp. Of via de dedicated mac versie. De laatste optie is de meest geschikte. Deze versie kan je gratis downloaden via het download center. Kijk ook eens in het speciale mac forum.
Of de Hercules console het ook doet op de mac weet ik niet. Er was vanuit Hercules altijd een speciale mac editie. Het antwoord zou je misschien kunnen vinden in het mac forum of op de website van Hercules.
Ewout
 

Posted Wed 21 Nov 07 @ 6:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)