Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: denon hc4500 midi ellende

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beats4UHome userMember since 2007
Ondanks ik eigenlijk wist dat ik mij te vroeg in het avontuur zou storten, maar toch vandaag mijn gehele flightcase vervangen met een Denon x500, bu 4500 en de HC4500. Ziet er perfect uit.
Maar ondanks het antwoord van de makers VDJ 'VDJ support the HC4500 complete!.', wist ik eigenlijk beter.
En jahoor.... de boel loopt aan alle kanten vast.
Wie o wie heeft verstand van de benodigede midi-aanpassingen en kan mij op een Jip en Janneke wijze uitleggen wat ik moet doen.
Verder is het een mooi setje geworden.
Iemand ervaring met VDJ en de HC4500?

Ik hoor het wel.

Erno

========== Beats4U. We keep the music alive! ===============
 

Posted Sun 18 Nov 07 @ 1:25 am
Andere gebruikers melden wel goede resultaten met de Denon controller. Er zitten nog wat foutjes in de mapping, hier is nog wat werk te doen om het helemaal goed te krijgen. Overigens geeft het VDJ team als info over de Denon controller, dat de controller native ondersteund wordt, maar dat dit pas een initiele versie is. Het team heeft het support voor de controller ingebouwd, zonder dat ze de beschikking over een exemplaar hadden. Dus ik ben wel benieuwd waar je die info vandaan hebt.
Welke versie van VDJ gebruik je? Wel vreemd dat je goede apparatuur hebt, maar geen officiele VDJ versie hebt.
Ewout
 

Posted Sun 18 Nov 07 @ 2:43 pm
Beats4UHome userMember since 2007
Ewout,
Wees niet bevreesd. De licentie is aanwezig. Wij werken met meerdere DJ's. Ik heb het niet zo met laptop draaien (te veel vastlopers gehad!)en heb zelf een Numark director. Het draaien met CD's blijft mijn voorkeur houden. De HC4500 is een idiale combi voor als ik samen met een andere DJ draai. Hij draait met VDJ. De bewuste DJ heeft al ingelogd met zijn licentie nummer. Dus vandaar "No licentie memeber!' Gerustgesteld?
Maar als ik het goed begrijp komt er dus binnenkort een upgrade met de juiste mapping voor de HC4500 in VDJ. . Want het bij geleverde Reflex van pcdj is ruk! En daarbij komt dat wanneer ik digitaal moet draaien VDJ toch nog altijd verreweg de fijnste vind.
Zelf gaan pielen met mapping zie ik niet zo zitten. Enig idee hoe lang dat duurt voor de mapping in orde komt. En txs voor je reactie.
Hopende dat het snel goed komt.
Erno.
 

Posted Sun 18 Nov 07 @ 5:27 pm
Er wordt door de VDJ developers altijd gewerkt aan verbeteringen en uitbreidingen van de software. In de aankomende versies zal de ondersteuning voor de Denon controller verbeterd worden. Deze controller is pas sinds een paar weken in europa uit, het aanpassen van de software kost tijd (niet alleen de bouw, maar ook testen en bugs fixen). Daarnaast zijn er al een aantal users bezig met het maken van een custom mapper, zodat je de acties per knop zelf kan instellen.

Hou er wel rekening mee dat het gebruiken van iemand anders VDJ niet legaal is. De VDJ licentie is een persoonlijke licentie, wat betekent dat degene die de software heeft aangeschaft het mag gebruiken en iemand anders niet. Ga je er in het vervolg meer gebruik van maken, schaf dan je eigen licentie aan.
Ewout
 

Posted Sun 18 Nov 07 @ 9:49 pm


(Old topics and forums are automatically closed)