Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: oudere versie installeren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dammiePRO InfinityMember since 2007
Hallo allemaal, ik maak nu gebruik van versie 5. Als trial maakte ik gebruik van versie 4. Hierbij liep de autoplaylist van deck 1 naar 2 of andersom natuurlijk. Dit vond ik persoonlijk toch wel erg prettig werken i.v.m het klaarzetten van het volgende nummer en vervolgens gewoon even weg kunnen lopen (of even snel door naar het volgende nummer kunnen klikken). Na het lezen van de vele berichten hierover is hier in versie 5 volgens mij nog geen passende oplossing voor. Is het mogelijk om terug te gaan naar versie 4 en dan het serienummer wat ik bij aankoop van versie 5 heb gekregen te gebruiken? Alvast bedankt voor elk antwoord weer.
 

Posted Thu 15 Nov 07 @ 9:50 pm
Dammie,
wat je wilt kan wel, je dient het nummer dat je als volgende wilt laten starten niet in het volgende deck te laden, maar in de playlist te zetten. Als je daarna automix activeert, zal het volgende nummer het nummer in de playlist zijn. Het is even een andere manier van werken.
Wil je VDJ versie 4, kan je dat aanvragen via e-service.
Ewout
 

Posted Sat 17 Nov 07 @ 3:35 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
Beste Ewout, deze werking had ik inmiddels begrepen maar wat als ik dus nu besluit om het volgende nummer uit de playlist af te willen spelen en het huidige nummer af te breken? Volgens mij kan dit alleen door dit nummer dan in het andere deck te zetten en het dan handmatig te mixen. Of is er nog een andere mogelijkheid.

Alvast bedankt, Erwin
 

Posted Mon 19 Nov 07 @ 10:24 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Als je volgens mij gewoon dubbelklikt op het volgende nummer, dan wordt dit nummer direct gemixt met het huidige nummer.
 

Posted Tue 20 Nov 07 @ 10:34 am
pepeis methode werkt inderdaad. Je kunt ook bijvoorbeeld het 5de nummer dubbel klikken dan wordt het 5de nummer ingemixed, dus je kunt de volgorde ook nog beinvloeden.
Lees ook de manual van VDJ eens. Deze info staat op blz 19.
Ewout
 

Posted Tue 20 Nov 07 @ 5:53 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
dank weer allebei, zal de manual nou eens goed doornemen
 

Posted Tue 20 Nov 07 @ 10:05 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
Beste kenners, jullie hebben helemaal gelijk. Het werkt allemaal erg goed, maar ik blijf het toch jammer vinden dat ik de het volgende nummer als autoplaylist is ingeschakeld niet in het andere deck zie staan. (handmatig natuurlijk wel mogelijk) Wellicht een uitdaging voor de volgende versie. Wacht rustig af en draai lekker door met versie 5.
Erwin
 

Posted Thu 22 Nov 07 @ 10:59 pm
Erwin,
er is reeds gevraagd aan ht team of de twee deck automix terug mag. Of dit in de toekomst ook terug komt weet ik niet. In het verleden waren er problemen doordat het in 2 decks zat, die lastig of niet oplosbaar waren. Daarom is er voor gekozen om de 1 deck implementatie te maken. De toekomst zal het leren...
Ewout
 

Posted Sat 24 Nov 07 @ 5:14 pm
Ik zie deze post nu pas (dank aan Spammer Nesoor dat het topic naar voren is getrokken).
Anyway, ik hoop dat alles zo blijft zoals het nu is en dat de automix niet zoals vroeger via 2 draaitafels loopt.
Automix over 2 decks ziet er idd wel stoer uit als mensen over de bar hangend kunnen meekijken.
Afgezien van de technische reden voor 1 draaitafel, is het voordeel van 1 draaiafel in ons geval enorm: wij krijgen heel veel verzoekjes. Heel vaak passen die perfect en/of het is een goede gast die dat vraagt. Je kunt dan een verzoekje meteen als volgend liedje op de playlist zetten. Everybody happy.
Echter, met automix op 2 decks wordt het verzoekje niet als volgend nummer gedraaid, maar als nummer daarop.
Tenzij je het nummer op het volgende deck zet, waardoor je het nummer dat er stond, kwijtraakt. Dat moet je dan zoeken en overnieuw programmeren. Het stond er tenslotte niet voor niets en je wilt het alsnog draaien..
Dat alles is stressig en tijdrovend en VDJ staat op automix juist omdat je weinig tijd hebt.
Lieve VDJ, laat alles zo blijven als het is, please!

Bob
 

Posted Tue 10 Mar 09 @ 9:03 am


(Old topics and forums are automatically closed)