Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Opnemen van een song

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Goedenamiddag,

Onlangs nam ik met virtualdj een rmx'je op van ongeveer 3 minuten maar de capacitait hiervan is 46.5MB!!!
Hoe komt het dat dit liedje zo zwaar is? En is er iets dat ik daar aan kan veranderen? (POST!!!)

Groeten,
Jasper
 

Posted Tue 13 Nov 07 @ 5:30 pm
gebruik je de laatse demo versie ???
Je hebt heel waarschijnlijk in WAV bestand opgenomen, Je kan deze omzetten naar mp3 ..en dan is het een veel kleiner bestand .

Albert
 

Posted Tue 13 Nov 07 @ 7:10 pm
Daarnaast kan je ook in een keer opnemen als mp3 ipv naar wav. Hierdoor wordt het bestand ongeveer 8 keer zo klein (hangt een beetje af van welke bitrate je kiest). Gelijk als mp3 opnemen kan je kiezen in het record menu van VDJ. Klik hier op config en kies mp3 ipv wav.
Ewout
 

Posted Tue 13 Nov 07 @ 7:36 pm
Ja maar als ik Mp3 selecteer en dan op op "start recording" klik krijg de de volgende melding:
**record error**
can't open mp3 encoder

groeten enalvast bedankt
jasper
 

Posted Wed 14 Nov 07 @ 1:29 pm
Welke versie gebruik je?
Ewout
 

Posted Wed 14 Nov 07 @ 6:24 pm
de 3.4.1
Jasper
 

Posted Thu 15 Nov 07 @ 4:34 pm
Die dll file die je nodig hebt zit bij de 3.4 versie en zou geinstalleerd moeten zijn. Kijk even in de map waar VDJ geinstalleerd is. Hier moet het bestand Lame_enc.dll staan. Kijk even of in het record menu deze file geselecteerd staat.
Ewout
 

Posted Thu 15 Nov 07 @ 6:27 pm
djoereHome userMember since 2007
Thx voor deze hulp, was ook al lang op zoek naar die mp3 encoder, nu heb ik deze gevonden ;)

mvg
djoere
 

Posted Tue 30 Dec 08 @ 4:07 pm
heeey,ik wil een bestan recorden maar er staat ***record error*** can't open MP3 Encoder?! ik heb jullie tips al gevolgd maar het bestand staat er niet in:( wat nu>?
 

Posted Sun 10 Jul 11 @ 12:07 pm
Google al eens geprobeerd? Kun je gewoon van het WWW ophalen.
Maak in het vervolg even een nieuw topic aan ipv oude lijken op te graven a.u.b.
 

Posted Sun 10 Jul 11 @ 2:24 pm


(Old topics and forums are automatically closed)