Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: melding Warning

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb deze melding gekregen tijden het draaien,was met videoclips en ook gewone mp3 aan het aan het draaien, maar weet niet of dit iets er mee te maken heeft....ik had wel tijdens het opstarten van de laptop, vergeten het 2de scherm aan te zetten, ik heb dat gedaan tijdens de opstart, en een aantal nummers later komt deze melding.......

warning! the system was unresponsive. virtualdj has performed a recovery,and should now work ok again. still,you might want to restart the software next time it's convenient enough for you to do so.

ik heb het toen terug opgestart, en tot nu toe de melding niet meer gehad... weet iemand wat er aan de hand is geweest??

Albert
 

Posted Fri 09 Nov 07 @ 11:10 am
Dat is de neiwue versie van de crashguard. Vroeger kreeg je dan een gele smiley (heb ik gelukkig maar 2 keer gehad). Kijk even of er een crashreport is aangemaakt (staat bij vista in de VDJ map onder mijn documenten in xp onder program files). Post de inhoud hiervan even in het bug report forum.
Ewout
 

Posted Fri 09 Nov 07 @ 3:03 pm
[Crashguard messages verplaats naar Error forum by Superstom]

 

Posted Fri 09 Nov 07 @ 4:00 pm
Graag de crashguards niet hier posten. Dan moet het VDJ team alle verschillende forums aflopen. Er is een speciale bug report forum, waar deze mooi in kunnen. Ik heb daar een nieuwe post aangemaakt met hierin je crashguard.
Ik ben alleen bang dat er in die crashguard alleen oude meldingen staan. Heb je de laastste rev5 versie geinstalleerd?
Ewout
 

Posted Fri 09 Nov 07 @ 5:04 pm
ja ik heb het ook gezien, maar ik heb de 5.0 Rev 5 geinstalleerd, en vindt geen andere crashguards.
Albert
 

Posted Fri 09 Nov 07 @ 7:18 pm
Als er weer eens iets dergelijks gebeurd. Probeer even op te schrijven wat je aan het doen was en welke files je gebruikte. Dit kan je bijvoorbeeld in Kladblok doen. Dan is het makelijker om de fout te reproduceren en het probleem te kunnen vinden.
Ewout
 

Posted Sun 11 Nov 07 @ 4:21 pm
ok , heb intussen op het bugs forum al gereageerd , ik heb de crashguard report.txt" file moeten verwijderen. en nu toch maar hopen dat het niet meer voorkomt.. alvast bedankt Ewout..
Albert
 

Posted Sun 11 Nov 07 @ 4:59 pm


(Old topics and forums are automatically closed)