Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: cd hercules console gebroken

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DJ LTHome userMember since 2006
Mijn originele cd is gebroken.

Weet iemand hoe ik deze kan vervangen.

Hier staat behalve de dj console versie van virtual dj ook de drivers voor de console op.

Moet ik eventueel de restanten toesturen en moet ik mijn code op een of andere manier kenbaar maken?

groet,

René
 

Posted Tue 06 Nov 07 @ 9:30 am
VersaHome userMember since 2007
als het goed is krijg je gewoon van de garantie een nieuwe. dat ligt eraan of je nog garantie hebt.
als je geen garantie meer hebt, kan je nog gewoon de console drivers installeren van de hercules site. (die moet je zoiezo gebruiken ipv de cd drivers)
voor virtual dj kan je misschien een demo downloaden van je home edition en dan je eigen serial invoeren.

maar ik zou eerst die garantie proberen
 

Posted Tue 06 Nov 07 @ 4:24 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Virtual DJ Console (laatste versie) kan je toch gewoon downloaden via het 'Download Center'. Daar kan je zelfs je serial vinden, als alles goed is tenminste.
 

Posted Tue 06 Nov 07 @ 4:49 pm
De cd heb je inderdaad niet echt nodig. De drivers en firmware voor de console kun je downloaden van de Hercules website. VDJ console versie kun je hier downloaden van de website onder "Download center"
Ewout
 

Posted Tue 06 Nov 07 @ 7:42 pm
DJ LTHome userMember since 2006
Dank voor de reacties.

Ik maak wel een nieuwe back up, want ik heb virtual dj nu geinstalleerd op de laptop van mijn werk en die verwijderd de drivers regelmatig.
En omdat ik op locatie vaak geen internet heb, heb ik de cd nodig.
 

Posted Wed 07 Nov 07 @ 11:30 am
Ik heb op mijn d schif een mapje "_Essentials" (door de _ komt de folder bovenaan te staan). Hierin heb ik alle essentiele bestanden staan die ik voor het draaien nodig heb, zoals VDJ met een tekstfile met mijn serienummer. Ook de drivers voor mijn geluidskaart, video kaart en controller. Dit is misschien een tip.
Ewout
 

Posted Wed 07 Nov 07 @ 7:51 pm


(Old topics and forums are automatically closed)