Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Help met Numarc CUE

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

SLPBUYPRO InfinityMember since 2007
Ik zit met volgende problemen,
ik heb Numark Cue aangekocht om videoclips af te spelen en te mixen maar ik krijg m'n dvd's niet geript,
Als ik ze rip met DVD rip (bijgelverd met de cue) dan krijg ik VOB files en de clips beginnen in de helft en stoppen ergens weet niet waar. Een ander formaat kan ik niet selecteren enkel VOB.
En als ik via een ander programma omzet naar mpeg 4 krijg ik in de cue enkel geluid maar geen beeld.
Wie kan mij helpen zadat ik m'n muziek dvd's keurig geript krijg en afgespeelt in numark cue?

 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 1:52 pm
Ik rip mijn dvds met dvddecrypter. Hier kan je de files laten splitten per hoofdstuk. Iedere clip krijgt dan zijn eiegen file. Daarna kan ik deze vobs gewoon afspelen. Om vobs af te spelen is het wel raadzaam om een gode decoder te installeren, bijvoorbeeld die bij PowerDvd zit. Als je nummers half zijn staat er waarschijnlijk een instelling niet goed, Die staat bijvoorbeeld op "splitten op bestands grote" ipv op "splitten per hoofdstuk" Meestal is het een kwestie van expirimenteren om de juiste instellingen te vinden. Voor verschillende dvds is soms ook een eigen instelling noodzakelijk.
Ewout
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 2:40 pm


(Old topics and forums are automatically closed)