Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: liedjes zelf maken opslaan

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

heej ik wouw laats een liedje maken maar dan ergens anders opslaan dan waar het eerst opgeslagen moest worden ik heb nu niet de file veranderd maar de format. ik wouw toen opnemen maar hij gaf aan dat hij het niet kon want hij had het goeie bestand niet meer. weet iemant wat er bij de format moet komen te staan


bram
 

Posted Fri 02 Nov 07 @ 9:35 pm
Bedoel je dat je een mix vanuit vdj met behulp van de record functie op wilde nemen? Je kunt 2 soorten bestanden maken met de record functie: mp3 en wav. Welk formaat het wordt hangt af van welke optie (wav of mp3) je geselecteerd hebt in het record menu. Je kunt het bestand renamen naar bestandnaam.wav. Dan proberen af te spelen met Windows media player. Krijg je een foutmelding rename je het bestand naar bestandsnaam.mp3 en probeert het bestand af te spelen met mediaplayer.
Ewout
 

Posted Sat 03 Nov 07 @ 3:35 pm
vanuit mp3 als ik wil opnemen geeft hij een foutmelding want ik heb de format veranderd en niet de file

bram
 

Posted Sat 03 Nov 07 @ 6:36 pm
bedoel je dat je mix wilt opnemen vanuit VDJ met behulp van de record functie? Je selecteerd dan wav of mp3 en geeft de naam op van de file, dus bijvoorbeeld "leukemix.mp3" als je gekozen hebt vor mp3
Ewout
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 2:27 pm
maar ik heb de format verwijderd en weet niet wat goeie is waar het vandaan gehaald moet worden ofso iets

bram
 

Posted Wed 07 Nov 07 @ 4:45 pm
ik moet dit weten als hij op mp3 staat de encoder

bram
 

Posted Sun 16 Dec 07 @ 8:13 am
Brammie, probeer eens een normale Nederlandse zin te maken als je wat vraagt. Dit is niet een of andere sms box. Het is echt niet te volgen wat je wilt weten of wat je probleem is.
De demo van VDJ werkt ook maar 20 dagen, terwijl je al veel langer post, hoe kan dat?
Ewout
 

Posted Sun 16 Dec 07 @ 2:24 pm
ik heb geen demo daarom, ik heb een pc van een neef van mij en die had het ooit gedownload.
dit is mijn probleem:
je kan liedje mixen en opnemen ik heb een keer toen ik wouw opnemen de encoder veranderd in plaats van het file.
als je bij record op config klikt krijg je een scherm waar je kan veranderen waar het opgeslagen moet worden.
je het daar die vakken 1.record from 2. file 3. format
bij het file kan je de plaats waar hij het nummer moet opslaan veranderen.
bij het format staat de encoder daar wordt iets mee aangegeven met wat hij het moet opslaan.
ik heb het bij de format de encoder veranderd en nu kan hij niet meer opslaan omdat je dat nodig hebt.
bram
 

Posted Mon 17 Dec 07 @ 9:55 am
Dat betekent dat je een illegale versie hebt en dus ook geen ondersteuning krijgt. Als je VDJ wilt uitproberen download dan de demo hier van de website en gebruik die.
Ewout
 

Posted Mon 17 Dec 07 @ 12:45 pm
zou je voor mijbij jou de helle link willen copieren en plakken.


bram
 

Posted Tue 18 Dec 07 @ 9:37 am
heej ewout
hartelijk bedankt ik heb hem weer en kan dus weer nummers opnemen
echt bedankt ben nu supper blij:P:P:P


hartelijke groeten bram
 

Posted Tue 18 Dec 07 @ 9:39 am
NeyluzzHome userMember since 2007
Wat heb je nu weer.. de demo of die oplossing die ik je gaf ?
 

Posted Tue 18 Dec 07 @ 11:54 am
de oplossing alles is nu weer goed denk ik
oja wacht als ik een nummer afspeel dan hoor ik geluid uit alletwee de boxen maar als ik een ander nummer er doorheen speel dan komt het maar uit een inplaats van 2 boxen
eerst was dat niet zo weet jij hoe dat komt??

bram
 

Posted Wed 19 Dec 07 @ 1:52 am
Neyluzz
ik ben je dankbaar voor je oplossing
weet jij misschien wat de oplossing is van mijn vorrige post over het geluid???

bram

ps ewout ik weet ook niet wat het is of hij heeft het gekocht dat kan ook ik heb gewoon de pc van mijn neef kan je de demo maar 1 keer downlaoden endan niet meer of kan je hem steeds downloaden???
 

Posted Wed 19 Dec 07 @ 7:34 am
brammie, je kunt de demo 20 dagen uitproberen, daarna werkt deze niet meer, ook niet als je deze opnieuw installeert. Voor beiden geldt: Als jullie een illegale versie gebruiken (of die van je zogenaamde neef) krijgen jullie geen ondersteuning.
Ewout
 

Posted Wed 19 Dec 07 @ 1:26 pm
chloe1Home userMember since 2010
ik heb overlaatst hercules dj control MP3 E2 gekocht, ik installeerde hem op mijn vaste pc en head geen enkel probleem, nu heb ik hem geinstalleerd op men laptop. en nu krijg ik een foutmelding dat hij het bestand niet wil vinden wanneer ik een liedje wil opslagen. het slaagt op als een wav bestand, en ik denk dat ik het moet opslagen als een mp3 bestand weet alleen niet hoe dit moet. kan iemand me tips geven of helpen?
 

Posted Thu 20 Jan 11 @ 1:11 pm
Deze post is al ruim 3 jaar oud. Dan kun je beter een nieuwe aanmaken en al je ellende in 1 verhaal samenvatten.

Zoals je het hier omschrijft is het anders dan wat je in het andere topic neerzet. Daar heb je het weer over een probleem met het niet kunnen opslaan of vinden van je bestand. Het werkt dus wel, maar je wilt het anders?

Voor zover ik weet kun je het niet veranderen met jouw (LE)versie.

Kun je dat wel dan moet dat hier:



Je gaat dus naar Record en klikt daarna op Config. Dan verschijnt dit menu. Hier kun je dus aangeven of je in MP3 of WAV wilt opnemen. Mijn advies: Lekker in WAV laten staan. Je belast je PC minder. de kwaliteit is beter en je kunt het zo op een CD kwakken zonder te converteren.

Nogmaals: Heb je dit menu niet, dan ligt dat aan je versie.
 

Posted Thu 20 Jan 11 @ 3:01 pm


(Old topics and forums are automatically closed)