Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: info hercules dj console mk2 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

is dat waar dat met die drivers die je hier vind en op site van hercules dat hem werkt , want ben in duitsland geweest en daar zegde ze dat het niet ging dus ja weet het ook niet iemand die me kan helpen
 

Posted Sat 20 Oct 07 @ 9:53 pm
VersaHome userMember since 2007
je bent niet egt duidelijk
maar wat ik hieruit opmaak is dat je de hercules mk2 console wil combineren met virtual dj?
want dat werkt uiteraard uitstekend. je hebt precies alle knoppen die je nodig hebt
je krijgt zelfs bij de aankoop virtual dj erbij, dus dat moet wel lukken
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 12:38 pm
Kleine aanpassing: Je krijgt een uitgeklede versie van VDJ 3.4 bij de console. Hiermee valt prima te werken. Wil je later toch meer functies of een niewere versie van VDJ kan je met korting upgraden naar de pro versie.
Ewout
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 3:10 pm
wel dus ben in duitsland gaan kijken voor die dj console ma daar zegde ze me dat het enkel ging op xp en dat er voor vista nog geen drivers beschikbaar zijn ma blijkbaar klopt dat dus nie wat ze in duitsland gezegt hebben :(
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 3:42 pm
Die informatie klopt niet. Als je de dj console registreert hier op de website, krijg je een downloadlink voor VDJ voor versie 3.4.1, deze is Vista compatible. Daarnaast dien je de laatste firmware en de laatste drivers voor de console van de website van Hercules af te halen en deze te installeren ipv de meegeleverde cd. Kijk ook even op de website van Hercules, daar is meer over de console icm Vista beschreven.
Ewout
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 9:51 pm
Hey,
ik ben 12 jaar en ik ben al eventjes aan het kijken voor een hercules dj console om mee te beginnen, maar dacht laats nog eens verder te gaan kijken. Ik heb nu ook de all in on controller ''numark total control ontdekt'' vraagje
welke is beter de total control of hercules dj console ik kan niet kiezen
groeten
arlonrentmeester
 

Posted Fri 26 Oct 07 @ 11:00 am
VersaHome userMember since 2007
maak dr eerst ff een eigen topic van, want je post nu in iemand anders zn topic
 

Posted Fri 26 Oct 07 @ 1:28 pm
Hou je inderdaad aan het topic, hoewel dit gedeeltelijk over de dj console gaat. Welke beter is hangt af van van je persoonlijke voorkeur. Je kunt eens verschillende resenties lezen, of een keer naar een winkel gaan waar ze beide hebben. Dan kan je ze beide uitproberen en kijken wat voor jou het beste werkt.
Ewout
 

Posted Sat 27 Oct 07 @ 4:14 pm


(Old topics and forums are automatically closed)