Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoofdtelefoon laten aanstaan

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Allereerst met behulp van de searchengine heb ik gevonden hoe ik die koptelefoon moet laten werken, bedankt hiervoor.
tijdens die zoektocht had ik iets gelezen van een skin die ervoor zorgt dat je het knopje van de hoofdtelefoon niet moet blijven inhouden.
Nu mijn probleem.... Ik vind die skin niet...
Greets!
 

Posted Sat 20 Oct 07 @ 5:51 pm
Goed dat je eerst zelf even gezocht hebt. Als iedereen dat zou doen zou het leven een stuk gemakkelijker zijn ;-).
In de console versie van VDJ dien je de knop altijd ingedrukt te houden. Dit is een limitatie van de console versie. In de pro versie is dit dus niet nodig.
Ewout
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 3:07 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Als je de hoofdtelefoon aan de MK2 aansluit heb je dit probleem toch niet. Je selecteert de bron via de selectieknop. Ik gebruikte vroeger de MK2 met VDJ 3.4 en heb daar nooit problemen mee gehad ivm hoofdtelefoon.
 

Posted Mon 22 Oct 07 @ 10:34 am
Hoi! ik zag dat jullie een home edition user waren, en ik zou graag weten waar ik die kan kopen (in de winkel).
weten jullie waar ik die kan kopen?

Groet,
DJ Duck
 

Posted Mon 22 Oct 07 @ 12:01 pm
@DJ Duckie, graag je vraag maar 1 keer stellen. Dit voorkomt dat het antwoord op meerdere plaatsen terecht komt.

Je moet als je de dj console versie hebt het voorafluister knopje op de console ingedrukt houden, zolang je wilt voorafluisteren.
Ewout
 

Posted Mon 22 Oct 07 @ 6:30 pm
Waar zie ik die knopje ?
 

Posted Wed 06 May 09 @ 3:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)