Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Na uren zoeken nog niks

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

HALLO , IK PROBEER MIJN MK2 AAN DE PRAAT TE KRIJGEN MAAR HET LUKT NIET :-( IK KRIJG TELKENS EEN MELDING KAN TEKENREEKS IDS_TARGETREQ_DESC_OS NIET VINDEN IN DE TEKENREEKSTABEL . WIE KAN MIJ HIER VERDER MEE HELPEN AUB
 

Posted Sat 20 Oct 07 @ 10:07 am
Graag niet alles in hoofdletters posten. Dit wordt op fora gezien als schreeuwen en is niet netjes. Om je probleem op te kunnen lossen hebben we wat meer info nodig. Welke versie van VDJ gebruik je? Heb je voordat je de mk2 aangesloten hebt op je pc de drivers van Hercules geinstalleerd? Als je in het Hercules menu (groene kopje rechtsonderin bij de klok) kijkt, is de console dan beschikbaar?
Heb je de handleiding van Hercules gevolgt?
Ewout
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 3:02 pm
Welke versie van VDJ gebruik je? Heb je voordat je de mk2 aangesloten hebt op je pc de drivers van Hercules geinstalleerd? Als je in het Hercules menu (groene kopje rechtsonderin bij de klok) kijkt, is de console dan beschikbaar?
Heb je de handleiding van Hercules gevolgt?




Hoi Hoi,

Ik zet met hetzelfde probleem :-(

Ik heb de Hercules MK2 voor de PC.
Bij mijn thuis (met Windows XP) geen installatieproblemen. Mijn vriendin heeft echter vista op haar PC en daar krijg ik dus die foutmelding van die tekenreeks.
Ik heb al de drivers (of was het een gewone update) van de site van Hercules gedownload, maar dan krijg ik het programma niet opgestart :-(

Kun je me aub helpen?

Greetz,
Tarantino
 

Posted Fri 04 Jan 08 @ 9:16 am
In veel gevallen is de volgorde van installatie niet correct. Dit is ook al meerdere malen gepost. Je dient eerst de Vista drivers van de Hercules site te downloaden en te installeren. Hierbij de console pas aansluiten als hierom gevraagd wordt (anders gaat Windows zelf de console installeren, waarna het erg lastig wordt om het nog aan de praat te krijgen). Na de installatie de pc opnieuw opstarten.
Dan de vista update van VDJ hier van de website af downloaden, via de knop "Download center", deze installeren en opnieuw opstarten.
De console aansluiten, controleren dat ion het Hercules menu "DJ mode" geselecteerd is. Dan VDJ opstarten.
Ewout
 

Posted Mon 07 Jan 08 @ 12:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)