Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: ruis na 5 uur draaien

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi,
Ik heb een vraagje,
Ik draai al een tijdje op feesjes met VDJ 3.4.
Ik heb geen problemen gehad (alleen dat soms vdj blijft hangen bij het zoeken in local database)
tot afgelopen zaterdag, toen ik na 5 uur draaien alleen maar een ruis tehoren kreeg die ik alleen weg kreeg door vdj opnieuw op te starten.
Ik heb geprobeerd om een ander liedje te laden maar ik kreeg alleen maar ruis ruis ruis.
Gelukkig kon ik alles snel opvangen door mijn dub. cd speler.
Mijn laptop heeft een processor van 1500 MHz en 1 GB geheugen.
Met een Muse Pocket 5.1 geluids kaart.
Heeft iemand al eens last hier van gehad of gehoord van dit probleem of weet een oplossing???
 

Posted Tue 02 Oct 07 @ 9:08 pm
Ik heb ook het probleem soms dat als een song speeld en er word over gegaan naar de volgende song dan verspringd het van het begin van het liedje naar ongeveer het midden van de liedje.
Dit gebeurd ongeveer 6 a 8 keer per "draai avond".
zeer verveelend als mensen staan te dansen en dat het liedje zeer snel is afgelopen en niet in zijn geheel ten gehoren word gebracht.
Isdit een bekend problem ?????
Edgard
 

Posted Tue 02 Oct 07 @ 9:41 pm
Het ruis probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat je een crack gebruikt of hebt gebruikt.
Ewout
 

Posted Wed 03 Oct 07 @ 7:21 pm
Als hij een crack gebruikt zou hebben... Zou hij hem niet kunnen registreren xD best een domme actie eigenlijk
 

Posted Thu 04 Oct 07 @ 7:26 pm
mauritio, wat je zegt klopt niet. Je kunt de dj console versie registreren als je een geldig serie nummer hebt. Dan heb je recht om de dj console versie 3.4 te gebruiken. Daarnaast zou je dan evengoed een gekraakte pro versie kunnen gebruiken. Met het ruis effect als gevolg. Ik ken een aantal gebruikers die hierdoor hun speakers hebben opgeblazen ;-) Dan was de aanschaf van de pro versie waarschijnlijk goedkoper geweest.
Ewout
 

Posted Thu 04 Oct 07 @ 11:33 pm
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
Superstom wrote :
mauritio, wat je zegt klopt niet. Je kunt de dj console versie registreren als je een geldig serie nummer hebt. Dan heb je recht om de dj console versie 3.4 te gebruiken. Daarnaast zou je dan evengoed een gekraakte pro versie kunnen gebruiken. Met het ruis effect als gevolg. Ik ken een aantal gebruikers die hierdoor hun speakers hebben opgeblazen ;-) Dan was de aanschaf van de pro versie waarschijnlijk goedkoper geweest.
Ewout


Had hetzelfde probleem. Ooit op dezelfde manier begonnen. Je kunt het je zelf niet veroorloven ( je maakt jezelf behoorlijk ongeloofwaardig als DJ) als je -uiteindelijk- toch met een niet geregistreerde versie draait.

Ik heb destijds de pro-versie gekocht. Scheelt je een avondje draaien, maar dan heb je ook iets. !!!

VDJ Rocks (al 3 jaar probleemloos gebruik)

Joop
 

Posted Sat 06 Oct 07 @ 4:35 pm
Ik ben het helemaal met je eens Joop. Je gaat toch ook niet met 2 gestolen cd spelers draaien?
Ewout
 

Posted Sun 07 Oct 07 @ 10:18 pm


(Old topics and forums are automatically closed)