Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon werkt niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Heb reedst Virtual Dj pro aangeshaft,nu heb ik ook de dj console mp3 zonder geluids kaart vt dj werkt nu op mp3 console en heb reeds een 5.1 geluidskaart van trust gekocht voor 30euro

er zitten 5 uitgangen op en in de groene Frontspeakers plug ik dus mijn main speakers
nu steek ik men headphones(koptelefoon) in de rear speakers en gebruik volgende instelling :

Inputs : None
Outputs : Headphones
Sound Cards : 4.1 Card
Sound Card : C-Media Wave Device
Output Channels : Master : Front output / Heaphones : Rear Output



maar nog steeds komt er alleen maar geluid uit mijn speakers en niet uit mijn hoofdtelefoon
ook hoor ik het geluid dat normaal uit de koptelefoon zou moeten komen gwn door mijn boxen


 

Posted Wed 29 Aug 07 @ 3:39 pm
Als je VDJ pro hebt aangeschaft moet je je serienummer invullen in je profiel ;)
 

Posted Wed 29 Aug 07 @ 6:28 pm
Juist, vul even het serienummer dat je bij aanschaf hebt gekregen in in je profiel, dan kunnen we je verder helpen.
Ewout
 

Posted Wed 29 Aug 07 @ 10:02 pm
Heb reedst Virtual Dj pro aangeshaft,nu heb ik ook de dj console mp3 zonder geluids kaart vt dj werkt nu op mp3 console en heb reeds een 5.1 geluidskaart van trust gekocht voor 30euro

er zitten 5 uitgangen op en in de groene Frontspeakers plug ik dus mijn main speakers
nu steek ik men headphones(koptelefoon) in de rear speakers en gebruik volgende instelling :

Inputs : None
Outputs : Headphones
Sound Cards : 4.1 Card
Sound Card : C-Media Wave Device
Output Channels : Master : Front output / Heaphones : Rear Output



maar nog steeds komt er alleen maar geluid uit mijn speakers en niet uit mijn hoofdtelefoon
ook hoor ik het geluid dat normaal uit de koptelefoon zou moeten komen gwn door mijn boxen
 

Posted Sat 09 Jul 11 @ 2:17 pm
Briljant.....
4 jaar oude post, kopietje van de eerste post zonder enig toegevoegde tekst.
Enig idee waarom je dit doet?

Bas, jouw beurt.... :D
 

Posted Sun 10 Jul 11 @ 11:43 am
"God, vergeef hen, want ze weten niet wat ze doen..............."
 

Posted Sun 10 Jul 11 @ 1:21 pm
Martin FourS wrote :
Briljant.....
4 jaar oude post, kopietje van de eerste post zonder enig toegevoegde tekst.
Enig idee waarom je dit doet?

Bas, jouw beurt.... :D


bij deze, en bij aanschaf van de pro graag registreren
 

Posted Sun 10 Jul 11 @ 5:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)