Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: karaoke dvd naar mpg

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb veel karaoke dvd's en vanwegen de mix functie is het makkelijker als ik de clips om kan zetten naar mpg files en vanaf mijn laptop ze kan starten.
Hoe kan je het beste dit doen en met welk programma?
 

Posted Sat 18 Aug 07 @ 10:44 am
Deze dvds rippen naar individuele clips. Je kunt deze als vob, mpg of avi opslaan. Dit kan bijvoorbeeld bet dvd decrypter of imtoo dvd ripper.
Ewout
 

Posted Sat 18 Aug 07 @ 2:39 pm
Je bent ook van alle markten thuis.

Thanks.

By the way, vdj prof gekocht.

 

Posted Sat 18 Aug 07 @ 4:27 pm
Welkom als professional user.
Ewout
 

Posted Sat 18 Aug 07 @ 4:59 pm
ik heb een dvd met een live concert geript met dvd decrypter, maar om ze snel te kunnen laden wil ik ze omzetten naar een kleiner bestand. maar met welk programma kan ik dat het beste doen? ik heb al geprobeerd met dvd audio ripper maar dan is mijn beeld weg, heb al gezocht op het forum maar vindt niets tot nu toe. en kan ik ook elk nummer splitsen dan?

Albert
 

Posted Fri 19 Oct 07 @ 6:54 pm
Albert,

Sinds de tip van Ewout wil ik niets anders meer: imtoo dvd ripper !!!

Makkelijk om clips van te maken en als mpg bestand op te slaan.

Probeer maar eens.

Gr,

Anthony
 

Posted Fri 19 Oct 07 @ 10:34 pm
heb de trial gedownload, ben er is mee bezig geweest, maar heb toch een vraag. hoe kan ik de nummers splitsen? want nu staan er 2 nummers in. voor de rest werkt het wel goed.
Albert
 

Posted Sat 20 Oct 07 @ 1:50 pm
Langs het knopje Chapters zit de mogelijkheid om de chapters weer te geven.
Dat moet je aanklikken en dan krijg je elke videoclip te zien.
 

Posted Sat 20 Oct 07 @ 3:01 pm
gevonden, maaar!! het nummer dat ik wil duid aan, dat het 3.11 minuten duurt ,als ik het dan rip duurt het nog maar 1.35 minuten.en in 2 stukken mag niet de bedoeling zijn he?
Albert
 

Posted Sat 20 Oct 07 @ 3:51 pm
Albert,

Rechtsboven zie je de begin tijd staat.
Je kan zelf de begin en eindtijd instellen en dan rippen.
Zo kan je dus stukken weglaten de overbodig zijn.
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 10:22 am
ik zie daar staan , start time 00:00:00 , maar kan geen eind tijd instellen.
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 11:03 am
Albertloos,

Wat je kan doen is door de slider onder het filmpje op de juiste tijd te zetten.
Dan pas kiezen voor rippen.
Werkte bij mij.
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 1:16 pm
sorry ik kom er niet uit, een korte uitleg wat ik zoal doe:
als de dvd er in zit , dan kan ik aanvingen wat er geript moet worden , dus ik vink 1 nummer aan en dat duurt 3.11 minuten, ik laat starttime staan op 00:00:00 .waar het filmpje staat zie ik staan 00:00:00 dan in het midden , 00:01:35 , op het laatste staat , 00:03:11, dus ik zet de slider volledig naar rechts en dan rip ik, maar als hij klaar is heb ik maar 1min35 , en dat krijg ik niet voor elkaar dat deze 3min11 moet duren..

Albert
 

Posted Sun 21 Oct 07 @ 2:14 pm
JoseklHome userMember since 2008
Wie kan mij helpen met het omzetten van karaoke dvd's naar losse mpg bestandjes met het programma dvd-decrypter. Ik kom er niet uit.
 

Posted Sat 09 Aug 08 @ 5:21 am
Zoek even op dvd decrypter in Google. Er zijn een aantal zeer duidelijk handleidingen gemaakt (ook in het Nederlands). Het is zonde om dat hier ook te gaan beschrijven.
Ewout
 

Posted Sun 10 Aug 08 @ 9:50 am
chdemHome userMember since 2011
ik heb ook het probleem om karaoke dvd's te rippen.Maar de meeste van die dvd'd hebben maar 3 vob's. Hoe kan ik die naar verschillende clips brengen?

grtz
 

Posted Sat 12 Nov 11 @ 11:11 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
probeer DVD shrink, daar kun je met karaoke zelfs verschillende audiosporen kiezen.

werkt super

 

Posted Sun 13 Nov 11 @ 7:02 am
je had beter even een nieuw topic aan kunnen maken, je reageert nu op een topic uit 2008
 

Posted Sun 13 Nov 11 @ 5:54 pm


(Old topics and forums are automatically closed)