Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VOB audio stream selection

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

johansPRO InfinityMember since 2005
Ik heb enkele tientallen Karaoke DVD's geripped (via DVD shrink) maar merkte nu op dat er 2 audio streams beschikbaar zijn.
- Music only
- Music + vocals
Helaas is de main stream "music only", waardoor ik dus de vocals niet kan horen in VDJ.
Is er een manier - plugin, om de audio stream in een VOB file te kiezen.

Misschien versie 5 die binnenkort uitkomt?


 

Posted Thu 16 Aug 07 @ 8:23 pm
Nee, dit gaat niet met VDJ. VDJ ondersteunt alleen pcm audio en dus geen multitrack of bijvoorbeeld 5.1 of dts. OOk de volgende versie ondersteund dit niet. Wat de meesten doen in een dergelijk geval: Ze zetten de ene track (Alleen geluid) op links en het andere spoor (music + vocals) op rechts. Zo kan je op je mengtafel (in mono mode) zelfs de mix tussen wel of geen vocals kiezen. Als iemand dan slecht zingt, kan je er wat extra stem bijmixen.
Ewout
 

Posted Thu 16 Aug 07 @ 9:44 pm
johansPRO InfinityMember since 2005
Bedankt voor de feedback, de tip met het L & R spoor lijkt me wel wat, vraag is nu hoe rip je dit zodat L enkel music bevat en R de music + Vocals?
 

Posted Fri 17 Aug 07 @ 10:07 pm
das een goede vraag. Ik zal eens kijken in dvd decrypter of ik dit voor elkaar krijg.
Ewout
 

Posted Sat 18 Aug 07 @ 2:36 pm
hallo,

Kan iemand mij helpen aan de midi mapper voor de PCM-1 consol van het merk synq. Ik heb deze en wil graag testen hoe deze werkt met VirtualDJ. Ik heb nu geen licentie en de trail versie heeft geen plugin voor mijn consol.

Al zou ik een trail versie hebben met de plugin dan ben ik al geholpen.

Dit alles avorens ik Virtual DJ aanschaf.

Jammer dat het niet downloadbaar is met een trail versie. Wellicht dat iemand mij kan helpen.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Cornell
 

Posted Wed 22 Apr 09 @ 2:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)