Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mappen plotseling door elkaar - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

hoi
als ik een paar minuten met vdj draai en dan door mijn mappen naar nummers zoek, dan gaat hij plotseling als ik naar onder of boven scroll alles door elkaar gooien en kan ik geen nummers meer zien,ook als ik het slotje dan aanklik, krijg ik wel een 5 tal slotjes te zien de muziek blijft wel doordraaien. als ik vdj afsluit en dan terug opstart blijft het goed werken. zonder de pc herop te starten.

kan ik dit verhelpen??

Albert
 

Posted Sun 22 Jul 07 @ 11:34 pm
Ik snap het niet helemaal. Probeer even stap voor stap uit te leggen wat je doet. Op deze manier kan ik er misschien achter komen wat je fout doet, of ik kan de fout in vdj naspelen
Wat bedoel je met de slotjes?
Ewout
 

Posted Mon 23 Jul 07 @ 11:03 pm
Superstom wrote :
Ik snap het niet helemaal. Probeer even stap voor stap uit te leggen wat je doet. Op deze manier kan ik er misschien achter komen wat je fout doet, of ik kan de fout in vdj naspelen
Wat bedoel je met de slotjes?
Ewout

ik start vdj op, dan open ik mijn hd waar alle mappen dan te zien zijn in vdj en ook de virtuele mappen die ik aangemaakt heb , dan begin ik te draaien, terwijl ik dan draai zoek ik in de mappen naar nummers , na een aantal minuten gaan opeens de mappen terwijl ik scroll zich door elkaar zetten of verdubbelen . de muziek blijft draaien en blijft niet hangen als dit gebeurd. sorry het is echt moeilijk uit te leggen, op mijn andere laptop heb ik dit nog nooit meegemaakt.. ik kan er een foto van maken maar ik kan het niet posten hier..

Albert
 

Posted Tue 24 Jul 07 @ 12:29 am
Is dat heel even net alsof het scrollen hapert. of blijven ze door elkaar staan. Ik heb dit nog niet eerder gezien. Wat zijn de specs van die machine en op welke stand staat de performance slider?
Ewout
 

Posted Tue 24 Jul 07 @ 7:34 pm
Superstom wrote :
Is dat heel even net alsof het scrollen hapert. of blijven ze door elkaar staan. Ik heb dit nog niet eerder gezien. Wat zijn de specs van die machine en op welke stand staat de performance slider?
Ewout

of het heel even is ga ik is testen als het nog is voorkomt, tot nu toe heeft vdj perfeckt gewerkt, de slider staat voledig naar links. de laptop heeft 2 gb ram en vista. pas een nieuwe laptop. want voor de rest werkt deze zeer goed. tijdens het scrollen bewegen wel de mappen maar dan wel door elkaar als ik naar beneden scroll..als ik terug naar boven scroll dan komen ze bijna terug goed maar niet helemaal meer . ik ga nog wa testen doen en ik houd u op de hoogte.
groeten Albert
 

Posted Tue 24 Jul 07 @ 8:09 pm
na een aantal weken te hebben getest, is het weeral fout gelopen. wat heb ik allemaal gedaan.
1, de laptop lang genoeg tijd gegeven om op te starten omdat deze na een second of 30 nog is zwart flitst en er nog iets rond het pijltje draait , eenmaal alles klaar is start ik de externe hd op , als deze ook klaar is dan start ik vdj op. dan open ik mijn muziek waar alle mappen in staan en begin te draaien. tijdens het draaien ga ik door de mappen zoeken naar nummers, op een bepaald moment klik je een map aan en gaan ze tijdens het scrollen door elkaar staan juist of dit vastloopt, scroll ik terug komen de mappen bijna terug in elkaar staan maar kan geen muziek meer aanklikken, ik kan wel nog de muziek die er staat voor het probleem begon, slepen naar de decks en ook afspelen , de volume slider van links naar rechts blijf vast zitten terwijl ik toch van het ene naar het andere kan mixen. dan als ik onder op dat slotje klik zodat het onderste gedeelte eigenlijk breeder wordt dan vermeerderd het slotje zich, er staan dan bv 4 of 5 slotjes.hoe kan ik dat oplossen, want de instellingen zijn dezelfde als op mijn eerste laptop. en deze doet het perfeckt . ik hoop op een oplossing..

groetjes Albert



 

Posted Sat 04 Aug 07 @ 11:44 pm
Gebruik je Vista of Xp en gebruik je de default skin of een andere? Wat ik namelijk erg vreemd vind is dat niemand (in het Nederlandstalige of het Engelstalige forum) dit eerder gepost heeft. Druk je ook niet toevallig op je scroll wieltje tijdens het scrollen? Heb je wel eens een andere muis geprobeerd?
Ewout
 

Posted Sun 05 Aug 07 @ 9:46 pm
Superstom wrote :
Gebruik je Vista of Xp en gebruik je de default skin of een andere? Wat ik namelijk erg vreemd vind is dat niemand (in het Nederlandstalige of het Engelstalige forum) dit eerder gepost heeft. Druk je ook niet toevallig op je scroll wieltje tijdens het scrollen? Heb je wel eens een andere muis geprobeerd?
Ewout

ik gebruik vista,en de skin is Internal Mixer Widescreen. de muis heb ik ook al meerdere getest, het gebeurd tijdens het aanklikken van een map ,of als ik een nummer sleep naar een virtuele map.soms gebeurd het na een aantal minuten draaien gisteren had ik 2uur gedraaid en wou bijna stoppen en ik klik nog een laatste map aan en het probleem was terug, ik heb een tijdje gewacht een 10 minuten maar het ging niet weg, als ik vdj afsluit en herbegin werk deze terug. ik heb alles al afgezocht op het forum maar helaas niks over te vinden...zou het niet beter zijn dat ik alles herinstaleer??

Albert
 

Posted Sun 05 Aug 07 @ 10:15 pm
dat zou je kunnen doen, maar misschien kan je beter nog even wachten....
Ewout
 

Posted Sun 05 Aug 07 @ 10:26 pm
Superstom wrote :
dat zou je kunnen doen, maar misschien kan je beter nog even wachten....
Ewout

ok ik ga nog wa wachten en ondertussen verder uitzoeken wat het zou kunnen zijn.

alvast hartelijk bedankt Ewout.

groeten Albert
 

Posted Sun 05 Aug 07 @ 11:05 pm
Ewout , het volgende , ik heb mischien het probleem gevonden. de resolutie van mijn nieuwe pc staat ingestelt op 1280x800 , de skin die ik gebruik is 1280x768, het scherm van de laptop is 17inch,,, bij mijn vorige laptop waar ik dezelfde skin gebruik is 15'4 en ook ingestelt op 1280x800, en daar had ik dat probleem niet.... ik was juist aan het draaien en de mappen of de tracks kwamen weer door elkaar, wat heb ik gedaan, ik klikte een andere skin aan en alles kwam weer goed en kon weer de skin 1280x768 gebruiken, jammer dat de andere skin veel te klein is deze is 1024x768....
Albert
 

Posted Mon 27 Aug 07 @ 11:14 pm
Dan denk ik dat het niet aan de resolutie ligt, maar aan de skin zelf. Je kunt de maker van de skin vragen of hij een 1280*800 skin kan maken en nog eens goed naar de browser laten kijken. Het kan best zijn dat er een foutje in zit.
Ewout
 

Posted Tue 28 Aug 07 @ 7:11 pm
nope, helaas aan de skin zal het ook niet liggen , heb een andere skin gebruikt maar daar deed hij het ook. oplossing is gewoon even een andere skin aanklikken en dan weer de skin die je altijd gebruikt en dan gaat die weer. als het hiermee in orde komt ist goe voor mij..
Albert
 

Posted Wed 29 Aug 07 @ 11:11 am
Gebruik je vdj maximized (beeld vullend)? Hier zou je ook even mee kunnen expirimenteren. Het zou kunnen zijn dat het met stretchen naar het goede formaat wat mis gaat.
Ewout
 

Posted Wed 29 Aug 07 @ 9:54 pm
bedoel je dat als ik op dat 4kantje klik (maximaliseren of min) , om de skin te vergroten,?? ik heb het is gedaan maar dan heb ik is melding gehad dat er een ernstige fout is opgetreden in vdj, en heb dit onmiddelijk terug in normale toestant gezet.
Albert
 

Posted Wed 29 Aug 07 @ 10:20 pm
Ik bedoelde inderdaad het vierkantje rechtsboven. Volgens mij is die bug al een tijdje geleden opgelost. Je zou het bijvoorbeeld thuis eens kunnen proberen.
Ewout
 

Posted Sun 02 Sep 07 @ 2:21 pm
Dit probleem van hierboven heb ik ook ik draai nu bijna 4 jaar met vdj en dit is de tweede keer dat het gebeurd, toevallig of niet alleen met labtops, vroeger was het met een hp laptop, als ik door mijn mappen heen wou bleef hij vast zitten en kreeg ik dubbele kruisjes dubbele mapjes etc.
Nu wederom met laptop, ik heb een hp dv 9850 de 2gb intern geheugen echt een snelle laptop, ik gebruik de maya 44 usb geluidskaart, daar moest ik wel eerst een driver voor downloaden, heb nu de vdj 4.3, bij mij begint het probleem na ongeveer 3 uur draaien , hij valt niet uit of zo de liedjes blijven gewoon doorspelen, maar als je een track sleept naar de deck geeft hij het nieuwe liedje niet aan, als je een map aanklikt gaat hij niet open , en als je een submap wilt openen op de kruisje, krijg ik opeens meerdere kruisjes, hij loopt als het warte vast, moet hem afsluiten en dan opnieuw opstarten, heel irritant weet iemand hoe dat komt ??
 

Posted Fri 07 Sep 07 @ 12:22 am
als je vdj 4.3 gebruikt , vul dan eerst uw serienummer in , of gebruik je een CRACK..
Albert
 

Posted Fri 07 Sep 07 @ 7:43 am
Ik heb deze van een vriend gekregen met een patch, ik hoefde geen serie nummer in te vullen, maar ik heb ook wel eens cracks gehad maar daar zat altijd een mapje bij met crack die moest je dan openen om het open te krijgen en deze niet dus is geen crack ik dubbelklik op het icoon van vdj en hij gaat open en ja het is 4.3
gr chaval
 

Posted Fri 07 Sep 07 @ 9:03 pm
Tja, dat is dus wel illegaal...

Geen ondersteuning... :(
 

Posted Fri 07 Sep 07 @ 10:56 pm
83%