Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Telefoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Kan iemand mij een telefoonnummer geven van virtualdj of iet wat er mee in contact staat.
Want ik wil hier toch eindelijk achter 5 maand wat duidelijkheid over heel dit zooitje.
 

Posted Tue 29 May 07 @ 5:52 pm
Er is geen telefoonnummer, je kunt een bericht sturen naar e-service.
Ewout
 

Posted Wed 30 May 07 @ 9:39 pm
ja weet ik, toch bedankt maar daar kan je geen duidelijkheid scheppen.
ik wil graag klaar en duidelijk horen waar m'n TC's nu zijn?
Ik ben het beu van wachten wat volgens mij niks dan normaal is.
Ik heb ze al 3 maand geleden besteld,ik heb al verschillende berichten gestuurd naar de
E service.Men antwoord daar niet het is niet duidelijk.naast mijn naam verschijnt ook geen logo van tc's of vdj pro.Er gebeurt niks.Ik ben het wachten beu en wil gewoon m'n plaaten meer niet.Dat is toch niet zo veel gevraagd.
 

Posted Thu 31 May 07 @ 8:00 pm
Misschien moet je het serienummer van jouw VDJ pakket even invullen in je profiel. Ik zou me kunnen voorstellen dat men dat een 'no license user' die TCVs besteld niet echt prioriteit heeft/krijgt aangezien de kans dat deze persoon een illegale versie gebruikt redelijk groot is. En dan stel ik het nog netjes..
 

Posted Sat 02 Jun 07 @ 11:07 am
thijslucidarme wrote :
Kan iemand mij een telefoonnummer geven van virtualdj of iet wat er mee in contact staat.
Want ik wil hier toch eindelijk achter 5 maand wat duidelijkheid over heel dit zooitje.


thijslucidarme wrote :
ja weet ik, toch bedankt maar daar kan je geen duidelijkheid scheppen.
ik wil graag klaar en duidelijk horen waar m'n TC's nu zijn?
Ik ben het beu van wachten wat volgens mij niks dan normaal is.
Ik heb ze al 3 maand geleden besteld,ik heb al verschillende berichten gestuurd naar de
E service.Men antwoord daar niet het is niet duidelijk.naast mijn naam verschijnt ook geen logo van tc's of vdj pro.Er gebeurt niks.Ik ben het wachten beu en wil gewoon m'n plaaten meer niet.Dat is toch niet zo veel gevraagd.


Heb je eigenlijk bewijs van betaling. Normaal na de bestelling, krijg je een bewijs dat je betaald hebt. En kan je je tcv's volgen. Als je dat niet hebt, is de betaling niet goed gelukt. Hoe heb je betaald eigenlijk ?
 

Posted Sun 03 Jun 07 @ 1:58 pm
Ik heb contact gehad met het VDJ team en thijs een persoonlijke mail gestuurd.
Ewout
 

Posted Sun 03 Jun 07 @ 2:40 pm
Waar kun je het e-mail adres vinden?
 

Posted Sun 28 Apr 13 @ 5:17 am
Helemaal rechts boven bij Support-Help
 

Posted Sun 28 Apr 13 @ 7:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)