Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: heel vreemd tcv probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

viesHome userMember since 2007
beste virtuele dj's,

Ik overweeg om virtual dj te kopen en ben daarom aan de slag gegaan met t verkennen van de demo.
Na een tijdje pielen beviel het me allemaal wel en wou ik eens kijken of de tcv's ook werken.

Aangezien ik uit dit forum kan opmaken dat de virtual dj vinyls aan een waardeloze service vastzitten heb ik de synq's eens besteld, ik had al een maya 44 esi en tloopt allemaal prima.

Maar, tot mijn grote ergernis, ben ik tegen een heel vreemd probleem opgelopen. Namelijk, midden in een mix op een willekeurig tijdstip floept virtual dj plotseling terug naar 'niet time coded'lijkt t. De track loopt opeens door volgends de comp en niet meer volgens mn time coded vinyl, ik kan dus doen wat ik wil zelfs het stoppen van t vinyl zorgt niet dat de track stopt.

Nou is het vreemde dat de platen in t programma op dat moment nog wel reageren; de track loopt steenvast door maar ik kan de plaat wel zien bewegen aan de hand van wat ik doe.

timecoded lampje brandt nog wel en ik heb alles al geprobeerd, alleen restarten van heel virtual dj helpt gelijk.

Nou is mijn vraag, is dit een waardeloze bug in virtual vinyl? heeft het te maken met dat ik t origineel niet heb, of is hier een simpele oplossing voor?

Ik gebruik overigens virtual dj 4.1 op een pentium 4 3,2 gig 1 g ddr enz. niks te klagen dus.
Aan de synq vinyls zal t ook niet liggen aangzien t programma nog wel reageert maar de track op de een of andere manier niet.

Dus wie o wie kan me helpen?

Bvd
 

Posted Wed 16 May 07 @ 6:04 pm
Als je gezocht had, wist je dat enkel de timecode platen van Virtual DJ zelf met het programma werken...

Over het service probleem kunnen we misschien in het general-forum een topic openen om te vragen als mensen uit andere landen het zelfde probleem hebben, Ewout?
 

Posted Wed 16 May 07 @ 7:17 pm
viesHome userMember since 2007
Ja dat blijkt uit dit forum, maar veel anderen zeiden dat de synqs ook werkten en inderdaad, wat ik al zei, deze werken perfect.
Ik zei al dat virtual dj ze perfect pakt, ook als het probleem opduikt, maar het aan de software ligt dat hij de track opeens loskoppelt van de timecode.

Het enige verschil tussen virtual dj tc's en synqs is dat er geen positiemarkering opzit, de rest werkt perfect.
 

Posted Wed 16 May 07 @ 7:22 pm
probleem is dat de admins en mensen die echt willen helpen, deze synqs niet hebben getest dus weten totaal niet hoe het reageert in VDJ. Maar vraag het eens in general, daar hebben ze er waarschijnlijk wel meer ervaring mee.

mvg
 

Posted Fri 18 May 07 @ 12:46 pm
Binnen vdj worden alleen de vdj timecode ondersteund. Anderen zoals de synq platen, maar ook de Serato vinyls kunnen werken, maar heb je een probleem of werkt het niet wordt hier geen ondersteuning op gegeven.
Je moet het zien dat als je een auto koopt, zit hier een bepaalde garantie op, tank je echter diesel ipv benzine, dan valt dit niet onder de garantie.

Oftewel, je zult geen hulp krijgen van het vdj team.
Ewout

ik zal even een post maken in het vip forum, over de levertijd en levering van time coded vinyls.
 

Posted Fri 18 May 07 @ 9:49 pm
arievdpHome userMember since 2009
Ik heb een probleem, mijn players "lopen" zo maar ineens niet meer, en nu las ik iets over timecodes, en bij de tijd van mijn tracks (in de player) staat een rare code die verandert als je er op klikt. zoals "AM"en bij een klik erop staat er ineens "08A". Maar ook F#m en dat wordt dan bv 12A. Heel raar, maar mijn spelers doen het gewoon zomaar niet meer en kan ik er niets meer mee. Wie kent dit? En vooral wat kan ik er aan doen? Want hij werkte prima.Help mij svp. ik werk met de skin: Mix lab.V 3.1
dank jullie wel...
Groet
Arie
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 2:22 am
Die vreemde code is de key van het nummer. Nummers met dezelfde key zoude harmonisch beter te mixen zijn.

Je probleem over je spelers die niet meer werken zou je meer moeten uitleggen.
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 5:56 am


(Old topics and forums are automatically closed)