Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Teks in de video beelden

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

NowtvHome userMember since 2005
Ik het mogelijk om teksten in de video beelden te plaatsen.
Ik kan wel tussen beide players schakelen, maar zou graag teksten willen toevoegen.
En dan nog een vraag, ik heb het zo gehad, dat de schermen aan kwamen zweven in het klein, en daarna overliepen.
Ik heb nu alleen maar de harde wisseling, waar stel ik het type wiper is.
Groet Ronald
 

Posted Sun 28 Jan 07 @ 9:39 pm
Ronald,
ik ga er even vanuit dat je de demo van vdj v4.2 gebruikt. In het midden van het scherm zie je de knoppen "Browser", "Sampler", "Effects" en "Record". Als je klikt op "Effects", heb je een aantal mogelijkheden.
Wil je text toevoegen, klik je op "Video effects" en selecteer je text.
Wil je de overgang van het video beeld aanpassen, klik je op "Video transitions" en selecteer je er een.

Al deze info had je ook kunnen vinden in de manual van VDJ.
Ewout
 

Posted Mon 29 Jan 07 @ 6:29 pm
héhé Ewout , je begint ook al te verwijzen naar de manual. Je kan beter dit als eerste opgeven, want dan zullen ze het misschien sneller vinden.

groetjes
 

Posted Mon 29 Jan 07 @ 7:11 pm
Je hebt gelijk, maar de manual is in het Engels, en niet iedereen begrijpt daar wat van...
 

Posted Mon 29 Jan 07 @ 7:40 pm
NowtvHome userMember since 2005
Juist, dat bedoel ik.

Echter, heb ik dit werkend gekregen, alleen denk ik dat mijn windows, of de hardware te wensen overlaat.
Als ik met videoclips wil testen, dan gaat het een aantal keren goed, en dan blijven de vensters vaststaan, en moet ik afsluiten en opnieuw beginnen.

Heb echter nog een vraag, als ik een nummer op de linker afspeel, en op de rechter een nummer klaar heb staan, dan gaat hij niet over naar rechts als de linker bijna ten einde is.
Maakt niet uit, of ik de funtie aanklik of niet, hij stopt gewoon ???
Moet ik dit auto ergens anders aanzetten.???
 

Posted Mon 29 Jan 07 @ 10:34 pm
Ik werwijs al een aantal jaren naar de manual. Daarnaast heb ik het team gevraagd of ik een schrijfbare versie van de manual kan krijgen om deze naar het Nederlands te vertalen. Deze heb ik echter nog niet ontvangen. Ik zal het nogmaals vragen.

Als je wilt dat virtual dj automatisch overgangen doet, dien je de automix bovenaan het scherm aan te klikken. Virtual dj zal dan van het ene deck naar het andere deck mixen. De nummers die in het playlist window staan worden een voor een geladen.
Ewout
 

Posted Thu 01 Feb 07 @ 6:30 pm
hallo,
Ik heb virtual dj pro en wil door mijn beelden tekst plaatsen.
De weg zou moeten zijn -effects- -video effects - en dan tekst activeren.
ik krijg een wit schermpje waar ik wat tekst in kwijt kan maar met apply gebeurd er niets.
Op YT zie ik een donkerder scherm wat wel werkt, wat is er aan de hand?
Weet iemand dat?
grt Peter
 

Posted Thu 16 Jun 11 @ 1:39 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
peterrip wrote :
hallo,
Ik heb virtual dj pro en wil door mijn beelden tekst plaatsen.
De weg zou moeten zijn -effects- -video effects - en dan tekst activeren.
ik krijg een wit schermpje waar ik wat tekst in kwijt kan maar met apply gebeurd er niets.
Op YT zie ik een donkerder scherm wat wel werkt, wat is er aan de hand?
Weet iemand dat?
grt Peter


Goedenavond Peter,
Indien je een PRO user ben , registreer je dan even a.u.b.
En Waarom haal je een post van meer dan 4 jaar oud naar boven ??
de mod zal dit waarschijnlijk op slot zetten ( eerder al voorspeld Door BOB op andere toppics ;)
registreren (licentie nr invoeren op homepagina) en een nieuwe post maken is de weg te bewandelen(klikken in dit geval)
 

Posted Thu 16 Jun 11 @ 2:14 pm
inderdaad, ik ben zo voorspelbaar, peter eerst even registreren en eventueel je vraag in een nieuw topic stellen

 

Posted Thu 16 Jun 11 @ 6:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)