Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: protection error 16

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi hoi
ik heb blijkbaar en spijtig genoeg een crack versie van virtual dj 4.1 bemachtigd en op mijn pc geinstalleerd met als gevolg dat ik proection error16 krijg elke keer ik virtual dj wil starten ik heb ook deze crack versie uninstall gedaan en error blijft
hoe kan ik dit verhelpen?
mzzl
 

Posted Wed 15 Nov 06 @ 2:31 pm
Ook al eens het register opgeruimt?
En de map van Virtual DJ volledig verwjiderd?

En ja, die prottection error zal wel ergens voor dienen!!!
 

Posted Wed 15 Nov 06 @ 2:54 pm
Die dient inderdaad ergens voor: Het tegengaan van het gebruik van cracks. De enige die je kan helpen is e-service.
Ewout
 

Posted Fri 17 Nov 06 @ 2:26 pm
geertvrHome userMember since 2006
hoe kan ik mijn console,nieuw gekocht met serie nummer [Serie nummer verwijderd door Superstom] opnieuw gebruiken, dank u bij voorbaat!
 

Posted Fri 02 Nov 07 @ 1:07 am
Dit nummer moet je invullen in je profiel!!

Je mag je serienummer trouwens niet op het forum zetten. Iemand anders zou hem nu kunnen stelen!!
 

Posted Fri 02 Nov 07 @ 8:47 am
Je hebt het over "opnieuw", wat bedoel je daar mee. Je kunt een VDJ serienummer maar 1 keer registreren. Als je dit eerder al een keer gedaan hebt op een andere inlog naam. Kun je even contact opnemen met e-service. Zij kunnen het oude account weggooien en het serie nummer weer vrijgeven.
Je kunt je serienummer invullen via de knop "Modify my profile"
Ewout
 

Posted Sat 03 Nov 07 @ 2:02 pm
geertvrHome userMember since 2006
ik ben 2 maal gerigistreerd op mijn computer,en mijn vrouw heeft mijn dj console aangesloten op haar laptop met een andere login.is het daarom dat ik een protection error16 krijg,en is mijn serial number dat ik niet op de forum mocht zetten,is intussen weg,waarvoor mijn dank!!!! is dat soms het probleem en kan ik een nieuw serial number aanvragen?dank u bij voorbaat.
 

Posted Sat 03 Nov 07 @ 5:51 pm
geertvrHome userMember since 2006
op de engelse site zeggen ze dat ik mij zeker!!!!! niet meer mag aanmelden met geertvr,maar met lelie231,en hebben me een paswoord opgestuurd.maar ik kan niet inloggen met lelie231,enkel met geertvr.
 

Posted Sat 03 Nov 07 @ 9:01 pm
Je hoeft je dj console maar een keer te registreren. Na de registratie is het geoorloofd om de bijgeleverde 3.4 versie op 2 pcs te installeren. Op beide pc's gebruik je dan hetzeflde serie nummer.
Kan je niet aanlogen met het account en het wachtwoord dat opgesturd is?
Vaak krijg je een protection errro als je een gekraakte versie gebruikt.
Ewout
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 2:32 pm
geertvrHome userMember since 2006
ik zit met een cd met daarop staat version 2.0?????
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 2:56 pm
Is dat een originele Hercules cd? Bij de eerste versie van de console zat (voorzover ik het me kan herinneren) VDJ 1.6, deze kun je dan via de website ugraden tot 1.9. Bij de tweede versie van de console zit versie 3.2, die je kunt upgraden tot 3.4.
Ewout
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 3:18 pm
geertvrHome userMember since 2006
ja dat is de cd die bij mijn console zat.ik kan wel een upgrade doen,maar enkel als ik mijn firewall afzet,ik heb een gekocht antivirus programma van panda,die nog geldig is tot juni.maar bij de update heeft hij aan dat de hardware niet goed is geinstalleerd?????????? dank u bij voorbaat om me te helpen!
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 3:32 pm
geertvrHome userMember since 2006
als ik een update doe,moet mijn originele cd blijven zitten of niet?
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 3:35 pm
geertvrHome userMember since 2006
op mijn cd-rom staat te lezen:driver release,3.CMK2.2005-VirtualDJ 3DJConsole-for MS-Windows xp-also including music from sly athann and gillian o'donovan, en nog veel meer.
 

Posted Sun 04 Nov 07 @ 3:40 pm


(Old topics and forums are automatically closed)