Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Radio Members

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djluukHome userMember since 2006
hoe kan je je inloggen bij radio.virtualdj.com? want dan staat er van dat je naar een of ander forum moet enzo... ????????
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 4:04 pm
Inderdaad;)
Je moet eerst een professional edition user zijn, dan kan je het forum zien, een paar testen doorstaan, en dan pas kan je mixen op de radio;)

Maar momenteel zijn er genoeg leden op de radio. Als je je inschrijft, kom je op een lange wachtrij te staan.

Een andere oplossing zou een ander radio station zoeken zijn;)

Veel succes
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 5:18 pm
Nou ik ben dus wel een professional edition user maar heb me verschillende keren
geprobeerd aan te melden en krijg steeds de boodschap de deze dienst tijdelijk niet bruikbaar is,
Deze melding terwijl ik ben ingelogd in het forum :-(



 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 5:43 pm
Je moet ook werkelijk in dit forum zijn, in het board van VDJ Radio, niet op de VDJ radio site;)
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 5:45 pm
Hoe doe ik dat, ik moet me daar aanmelden hoor ?
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 6:27 pm
Wel, ga op de Forum Index, scroll daar naar beneden, en onder het kopje 'Djing' staat er ergens een link 'Virtual DJ Radio'. Als je het nu nog niet weet, zend ik je de link via PM;)
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 8:03 pm
Stuur me dan maar een PM, zie onder het kopje 'Djing' in Forum Index alleen :Mix lessons & Music discussion

 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 8:25 pm
Op dit moment kan je je niet aanmelden. Er was zo'n run op de radio dat niet iedereen een plek kon krijgen. Er is daarom een leden stop ingevoerd. Zodra er meer radio channels zijn, of anderen afzeggen, komen er weer plaatsen vrij.
Ewout
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 9:10 pm
Jammer, hoop dat er snel weer plaatsen vrij komen ;)
 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 2:38 pm
levidemHome userMember since 2009
Hoe word je proffesional memebr?
 

Posted Sat 20 Jun 09 @ 1:20 am
levidem wrote :
Hoe word je proffesional memebr?


Als je met je ogen toe een kaartenhuis van 3 verdiepingen kan maken, kan je professional member worden ;)


Neen, als je de pro versie aankoopt via de website, dan word je een pro member.
 

Posted Sat 20 Jun 09 @ 7:52 am


(Old topics and forums are automatically closed)