Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Tabletop

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ik zoek een nieuwe tabletop speler, heeft er iemand een aanrader? Ik twijfel tussen Denon, Numark en Pioneer.

Greetz
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 9:26 am
Als je het geld hebt: Pioneer cdj 1000mk3. Als je budget wat minder is cdj 800 / 200, Denon 3500 / 1000 of Numark cdx. Alle spelers hebben hun eigen voor en nadelen.
Ik zou echter gaan voor de Numark iCdx
Ewout
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 6:43 pm
nee ewout, niet die stomme numark icdxen. Dat is geen cd speler meer. Koop dan beter een pioneer of denon.

 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 9:57 pm
Ik heb reeds 2 Denon cd spelers ;-) Die numark spelers, kunnen erg handig zijn: Je kunt er een dvd met mp3 files in stoppen, je kunt je 500G harde schijf aansluiten of je kunt er direct (zonder time code cd) VDJ mee aansturen. Voor kleinere klusjes wil ik ze gaan gebruiken zonder pc. Dus 2 iCdx'en, 500G harde schijf en een mixer.
Voordat ik ze aanschaf wil ik ze wel eerst een keer proberen, eerst maar eens wachten tot ze beschikbaar worden.
Ewout
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 8:34 pm
ShaightHome userMember since 2006
welke tabletop speler kun je ook gebruiken voor virtual dj?
zeg maar hoe de xp10 werkt dat je gewoon live kunt scratchen effecten dr in enz. zonder je muis te gebruike
 

Posted Sat 07 Oct 06 @ 12:25 am
Er zijn op dit moment 2 tabletop controllers: xp10 en Numark iCdx. Deze sluit je via usb aan op je pc en je kunt hier VDJ direct mee bsturen. Extra voordeel xp10: er zit een ingebouwde geluidskaart in, extra voordeel iCdx, je kunt er ook gewone cds mee afspelen (backup)

Daarnaast kun je iedere tabletop gebruiken in combinatie met time coded cds. Deze cds kan je hier van de site downloaden (gratis), je hebt dan een geluidskaart nodig met 4 mono (=2 stereo) ingangen, bijvoorbeeld de Esi u46dj.

Let er wel op dat de time code een emulatie is en dat het minder eenvoudig en goed werkt als een native controller, zoals de iCdx of Xp10
Ewout
 

Posted Sat 07 Oct 06 @ 4:42 pm
seg met TCV's werken das precies echt met platen ze. Ik vind dat da heel goed werkt. Miss beter dan FS :)
 

Posted Sun 08 Oct 06 @ 12:15 pm
ik weet niet hoe ik de pioneer cdj-2000 kan downloaden het lukt me niet op virtual dj
 

Posted Tue 25 May 10 @ 1:31 pm
Hmmm... Trek een 4 jaar oude post open over tabletopspelers om aan te geven dat je iets niet kan downloaden. Apart....
Ik heb geen idee waar je het over hebt (ik heb nog nooit een CD-speler kunnen downloaden), maar behalve de demo kun je als No License User niets downloaden hier. Misschien vervelend, maar da's het voorrecht van een betalende gebruiker.
 

Posted Tue 25 May 10 @ 1:59 pm
ik weet niet wat je wilt downloaden, maar downloaden van deze site is alleen voor geregistreerde gebruikers
tevens haal je een topic op dat 4 jaar oud is
 

Posted Tue 25 May 10 @ 2:00 pm
ik heb 2 denon dn-s1200 prijs kwaliteit mogelijkheden zeer tevreden over . je kan zowel vdj dan omschakelen naar cd dan omschakelen naar een usb stick die je van iemand hebt gekregen in het publiek , die je gewoon achter in je denon steekt , of men 1terra byte harde schijf die ik ook op men denon steek. cdj 400 loopt ook wel lekker maar is dan weer een prijsklasse duurder.

groeten
 

Posted Wed 26 May 10 @ 5:26 am
Bedankt iedereen voor zijn bijdrage. En we weten al jaren dat Jb systems de beste cd spelers heeft ;)

mvg
 

Posted Wed 26 May 10 @ 6:46 am


(Old topics and forums are automatically closed)