Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: u46dj setup - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

aviaguyPRO InfinityMember since 2005
Hey Ewout,

ik wou eigenlijk iets professioneler lijken, en dus de Hercules aan de kant zetten
Op dit moment wil ik gewoon met de twee XP10 en mijn Synq mengtafel spelen.
Ik dacht dat ik daarvoor een Esi geluidskaart nodig had.

Ik vrees dat ik nu zo vreselijk heb zitten knoeien, dat ik mijn MK2 wel terug zal moeten gebruiken.
Mijn laptop installeert zelfs de Esi niet meer. Tijdens de installatie blijft ie vragen naar een
u46wdm.sys file die ik nergens terugvind.
Ik ben echt ten einde raad, dit heeft me honderden euro's gekost ... en tja ... wat doe ik ermee.

Mvg,
Guy
 

Posted Wed 27 Sep 06 @ 9:05 pm
Als je de xp10's wil gebruiken met een externe mixer:
- Gooi de Esi geluidskaart aan de kant (Voor nu, kan je later altijd nog gaan gebruiken)
- Bij usb geluidskaarten: Altijd eerst de drivers installeren voor het apparaat aan te sluiten. Pas als de installatie zegt dat je het apparaat aan moet sluiten het apparaat daadwerkelijk aansluiten.
- Installeer de drivers die bij de xp10 zitten. De xp 10 pas aansluiten als erom gevraagd wordt: Zie voorgaande punt. Let op: Als er om gevraagd wordt 1 aansluiten en niet beide
- Computer opnieuw opstarten, zorg ervoor dat de xp 10 niet meer aangesloten is, maar dat je de usb poort waarop je de xp 10 geinstalleerd hebt onthoud
- install voor de xp 10 opnieuw starten. Als gevraagd wordt om de xp10 aan te sluiten deze aansluiten op een andere poort dan de vorige.
- Computer opnieuw opstarten, zorg ervoor dat de xp 10 niet meer aangesloten is
- Nu beide xp10s aansluiten op de usb poorten waarop je ze geinstalleerd hebt. Let op de drivers zitten gekoppeld aan de usb poort, waarop je ze geinstalleerd hebt, als je ze in een andere poort stop, zal het niet werken (Geldt trouwens ook voor de Hercules dj console)
- De beide uitgangen van de xp 10 op 2 kanalen van de mixer aansluiten
- VDJ starten, ga naar config menu en kies de juiste setup (2 geluidskaarten).
- Je kan starten met mixen

Als je je pc te erg verknoeid hebt, dan zal je waarschijnlijk eerst je pc opnieuw moeten installeren, denk hierbij om de nodige backups te maken.
Het lezen van een handleiding wil ook nog wel eens nuttig zijn ;-)
Ewout
 

Posted Wed 27 Sep 06 @ 11:08 pm
aviaguyPRO InfinityMember since 2005
Hey Ewout,

Ja, ik weet het ... er zal wel een zeer goede reden zijn waarom de fabrikanten handleidingen maken :-)
Hartelijk dank voor je hulp! Alles werkt perfect! Ook de Esi met de timecodes! Na veel zoeken in de Windows system files heb ik het vermiste bestand teruggevonden.
In ieder geval mijn excuses voor de domme vragen!
I owe you big time!

Greetz,
Guy
 

Posted Thu 28 Sep 06 @ 12:56 am
Geen dank nodig, we zijn hier om elkaar te helpen...
Ewout
 

Posted Thu 28 Sep 06 @ 8:26 pm
sambasHome userMember since 2009
als ik virtual dj 6.01 wil op starten dan komt er op error in the asio sound driver wie kan mij helpen en astublieft snel al vast bedankt
 

Posted Mon 03 Aug 09 @ 6:57 am
Ja daar hebben we veel aan.

Ten eerste: geen oude koeien uit de sloot halen. Dus maak dan een nieuw topic aan, met een duidelijke vraag.

Ten tweede: error in the asio sound driver. Welk systeem gebruik je, welke geluidskaart gebruik je, ...

beetje meer duidelijkheid graag

mvg
 

Posted Mon 03 Aug 09 @ 7:59 am


(Old topics and forums are automatically closed)