Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ kopen door Wire Transfer - Page: 2

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Graag gedaan. Ik had pas gister avond bericht van het VDJ team (de meesten zitten in de US op de dj expo). Anders had ik die versie voor je kunnen kopen, maar het was wel een heel gedoe geworden.
Ewout
 

Posted Thu 24 Aug 06 @ 7:09 pm
Zou dat nu zoon probleem zijn. Je vraagt alle gegevens, waar hij woont, adres, emailadres, en je vult jouw kredietkaart in. Het staat op zijn emailadres en jij hebt het betaalt stoch simpel.
 

Posted Thu 24 Aug 06 @ 7:39 pm
Nog altijd geen mail teruggehad. Tegen morgen maar eens contact opnemen met Atomix?=)

Ik kan gewoon niet wachten:P
 

Posted Sat 26 Aug 06 @ 3:14 pm
ja als je het snel wou hebben moest je het met visa betalen had je het op 10 minuten.


 

Posted Sat 26 Aug 06 @ 6:23 pm
Kijk eens naar mijn status=)

+3 sterren:P
 

Posted Tue 29 Aug 06 @ 4:33 pm
waarom 3 sterren ?
 

Posted Tue 29 Aug 06 @ 6:08 pm
Je hebt even moeten wachten, maar nu toch een professional user. Welkom als full version user van VDJ.
Ewout
 

Posted Tue 29 Aug 06 @ 7:49 pm
eeeps ier ex DJ Pavarotti nu VERSO


dj stofk€


ben er content van van virtual dj

had nog vraag


ken mensen die eeen gekraakte versie hebben en kunnen alles doen wat ik doe met de legale versie
de vraag was nu: blijven die mensen da hebben of zien jullie dat als da een geripte verie is en blokeren jullie die dan???


grts Christophe aka stofk€
 

Posted Wed 11 Mar 09 @ 4:06 pm
wij zien alles !



Als mensen illegaal XP kunnen gebruiken zonder problemen, zouden wij dan kunnen zien wie er illegaal vdj gebruikt?


mvg

Solarius
 

Posted Wed 11 Mar 09 @ 4:47 pm
dus kunnen jullie dan blokeren als ik da zo doorheb

ja is van horen zeggen e ze kunnen alles maar schijnt da ze wel niet kunnen updaten....



mvg stofke
 

Posted Sun 15 Mar 09 @ 9:29 am
CHRISTOPHE C wrote :
...........ze kunnen alles maar schijnt dat ze niet kunnen updaten................


Je kunt een gekraakte versie zeker niet updaten, dus na verloop van tijd ga je heel verschrikkelijk achter je pro-collega's aanhinken.
Verder begeven gekraakte versies het vaak plotseling. Meestal als je een leuke klus hebt en voor 500 man staat te draaien.........................

 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 4:38 am
bobhofmans wrote :
CHRISTOPHE C wrote :
...........ze kunnen alles maar schijnt dat ze niet kunnen updaten................


Je kunt een gekraakte versie zeker niet updaten, dus na verloop van tijd ga je heel verschrikkelijk achter je pro-collega's aanhinken.
Verder begeven gekraakte versies het vaak plotseling. Meestal als je een leuke klus hebt en voor 500 man staat te draaien.........................



best dan da de mijne ligaal is dan

thanks for the info dude ;)
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 1:26 pm
had nog een vraag ivm het updaten

gebeurd da auto.?

of moet het oude er terug af en terug opnieuw istallleren......


grts
stofk€
 

Posted Tue 17 Mar 09 @ 4:06 pm
Dit gebeurt niet automatisch.

Bij hele grote updates. Bv van versie 4.3 naar 5.0 hebben ze aangeraden om een fresh install te doen, dus de oude eraf en de nieuwe erop. Voor bv van versie 5.1 naar 5.2 te gaan is dit niet noodzakelijk. Maar ik doe het persoonlijk altijd.

Maar ik doe enkel een uninstall, ik verwijder geen mappen of bestanden in program files.

In mijn documenten staat er ook een map van VDJ met skins, playlists, ... Deze laat ik ook gewoon staan.

 

Posted Wed 18 Mar 09 @ 2:30 pm
ok bedankt voor de info


vindt ik wel goe om info te vragen en duidelijke antw terug te krijgen

thanks ;-)



stofk€
 

Posted Sat 21 Mar 09 @ 8:05 am
heb een probleem


als ik mijn hercules remote controller wil updaten met gullemot updater
dedekteerd mijn avg een virus op mijn exe bestand da ik binnen krijg

en zegt ook da ik geen gegevens van de ptf server of op mijn pc kan zetten



heb het regelmatig opnieuw geprobeerd maar iedere keer
dedekteerd mijn AVG een virus en gaat de update niet door


wat is het probleem???

graag u hulp


grts stofk€
 

Posted Mon 23 Mar 09 @ 9:27 am
Die AVG doet lastig blijkbaar. Probeer het eens door AVG uit te schakelen.
 

Posted Mon 23 Mar 09 @ 11:48 am
hey

heb verleden week zaterdag gedraait met het programma
en heb mijn pc 2 x moeten afsluiten door da VDJ een recovery moest doen of zo
kon ook rapport ed opsturen

vroeger had ik bericht da er een fout op getreden was en het programma moest afsluiten

da is duidelijk mijn pc niet die raar doet toch?????
 

Posted Mon 04 May 09 @ 11:44 am
Aan VDJ ligt het bijna zeker niet!
Dit klinkt eerder naar een programma dat tussendoor zit te vonken,b.v. een Norton AV dat gratis-op-zicht meekwam. Dat Norton is de enige ervaring die ik heb met een crash voor een volle zaal. Voor der rest, áls er al iets gebeurde, was het altijd "human error". (charger er niet in.)
Kijk eens wat je aan ongewenste AV programma's hebt en uninstall ze.

Mvg
Bob
 

Posted Mon 04 May 09 @ 3:02 pm
bobhofmans wrote :
Aan VDJ ligt het bijna zeker niet!
Dit klinkt eerder naar een programma dat tussendoor zit te vonken,b.v. een Norton AV dat gratis-op-zicht meekwam. Dat Norton is de enige ervaring die ik heb met een crash voor een volle zaal. Voor der rest, áls er al iets gebeurde, was het altijd "human error". (charger er niet in.)
Kijk eens wat je aan ongewenste AV programma's hebt en uninstall ze.

Mvg
Bob




ok Bob zal je op de hoogte houden via dit forum


mvg ;)
 

Posted Tue 05 May 09 @ 2:05 pm
87%