Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Menu

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo allemaal, ik weet nu niet of deze vraag hier wel thuis hoort maar ik weet niet waar ik het anders zou moeten vragen: mijn vraag betreft:

bij virtual dj hebde zo een menu, da ge uw liedjes kunt gaan zoeken, D-schijf,... jullie snappen me wel. maar mijn vraag is nu, kennen jullie soms nog andere programma's die met dit systeem werken, ik vind virtual dj super !, maar ja een beetje te duur voor mij :) (en trial tijd is al afgelopen jammer genoeg), dus daarom weten jullie soms nog zo programma's (die dan wel gratis zijn) het gaat me het meest omdat menuke :p

alvast bedankt
 

Posted Sun 06 Aug 06 @ 3:48 pm
Een gratis product dat er op lijkt is Mpeg Audio collection (Mac) en kan je hier vinden. Let er op je kunt er alleen mee zoeken, niet afspelen, mixen oid.
Ewout
 

Posted Sun 06 Aug 06 @ 3:55 pm
ja zoiets ziet er al goed uit, maar ik zou dan graag muziek kunnen mee afspelen, zoals virtual dj, weet er iemand soms hier een gratis versie van?
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 10:37 am
Je kunt in Mac op een nummer rechts klikken en dan kiezen "Afspelen met winamp". Moet je natuurlijk wel winamp hebben geinstalleerd.
Als je echt iets wil zoals VDJ: mixen, scratchen loops etc, zal je toch echt VDJ aan moeten schaffen. Je kan ook een Hercules mp3 control of een Hercules dj console mk2 aanschaffen. Dan heb je een controller met een uitgeklede VDJ versie.
Ewout
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 6:02 pm
Ja.
 

Posted Sun 02 May 10 @ 6:21 am
Dan mag mijn reactie ook weg. Staat een beetje dwaas zo....... ;-x
 

Posted Mon 03 May 10 @ 7:32 am
We kunnen er ook een praathoekje van maken...............
 

Posted Mon 03 May 10 @ 10:12 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik doe mee.....
Grappig dat iemand het forum bezoekt, ruiterlijk toegeeft dat hij VDJ te duur vindt én dan ook nog hulp krijgt in zijn zoektocht naar Freeware.

VDJ kost dan wel geld, maar het werkt als een trein....
 

Posted Wed 12 May 10 @ 7:19 am
Wat je niet hebt gezien is dat er een NLU 2 blanco posts had geplaatst. Omdat het totaal onduidelijk was wat daar moest komen heb ik dat in een wazige bui met "ja" beantwoord. Die 2 posts waren de dag erop verdwenen.......
 

Posted Wed 12 May 10 @ 9:11 am


(Old topics and forums are automatically closed)