Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Voorbeluisteren met Hercules Dj Control mp3 - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

De uitgang op je geluidskaart is een line uitgang. Hiervan is het signaal te zwak voor een hoofdtelefoon. Wat het handigste is om even op zoek te gaan (zolder, schuur, buren, familie, marktplaats) naar een verterker met hoofdtelefoon uitgang.
Je sluit de rear uitgang aan op de versterker. Op die manier zal het volume wel goed zijn.
Ewout

ps vul even je serial nummer in in je profile
 

Posted Thu 19 Oct 06 @ 7:57 pm
berre06Home userMember since 2006
ik kan mijn serienummer niet ingeven. krijg altijd foutmelding dat het onjuist is. zowel serienummer dat op mijn cd staat (vdj) als dat van op de doos (dj control).
 

Posted Thu 19 Oct 06 @ 9:43 pm
Neem even contact op met de e-service.
Even zoeken in het forum had ook geholpen;)
 

Posted Fri 20 Oct 06 @ 4:09 pm
hallo!
ik heb een paar dagen geleden een hercules dj control mp3 gekocht werkt goed!
alleen voorbeluisteren niet het is heel stil !
nu heb ik hier al gezien dat je een versterker kan aan sluiten voor het harder te horen maar ik heb in mijn laptop maar een 2.1 geluidskaart nu heb ik zo een hercules usb 5.1 audio adapter gekocht en daar steek ik normaal mijn hoofdtelefoon in(rear audio) en mijn boxen ook kan ik dan voorbeluisteren door gewoon mijn hoofdtelefoon in die versterkes uitgang te steken? ik zou graag willen dat het probleem opgelost is want moet binnen 2 weken gaan draaien op een feestje
 

Posted Tue 30 Oct 07 @ 3:17 pm
even nog iets bij zeggen ik sluit met een kabeltje mijn versterker aan op de adapter in de uitgang (front audio) en op die versterkes sluit ik dan boxen aan kan ik dan wel voorbeluisteren door mijn hoofdtelefoon in mijn versterker aan te sluiten? of is er gewoon niks aan te doen en zal ik mijn hoofdtelefoon gewoon in de adapter moeten steken in de uit gang (rear audio)
 

Posted Tue 30 Oct 07 @ 3:23 pm
leslie,
als je hoofdtelefon te zwak is, kan je indedaad een versterker gebruiken om het signaal te versterken. Je sluit dan je hoofdtelefoon aan op de hoofdtelefoonuitgang van de versterker, op die versterker sluit je geen boxen aan. Dit hoeft geen hoog vermogen versterker te zijn een huis tuin en keuken dingetje werkt hiervoor prima.
Je hebt dan dus 2 versterkers, de ene voor je boxen de andere voor hoofdtelefoon.
Ewout
 

Posted Tue 30 Oct 07 @ 6:23 pm
kwesieHome userMember since 2007
hi ik heb mk-2 console nu 2 weken en ik vroeg me af of iemand me niet wat mixin trucs kon geven of een paar video,s laat zien ofso alvast bedankt man
 

Posted Mon 05 Nov 07 @ 10:19 am
Graag je aan het onderwerp van de post houden of een nieuw topic aanmaken.
Voor tips en trucs over het dj vak kun je kijken ij=n het speciale forum. Je kunt natuurlijk ook eens op youtube dj oid als zoekterm opgeven.
Ewout
 

Posted Mon 05 Nov 07 @ 7:25 pm
Hallo, ik heb sinds gisteren een hercules dj control mp3 plus natuurlijk virtual dj.Ik ben er tevreden van maar ik zit nu nog steeds met het probleem dat ik niet kan voorbeluisteren. Ik heb een realtek ac97 geluidskaart. ik denk dat dat een 5.1 is want ik heb 5 uitgangen achteraan mijn pc. Mijn speakers zitten in de groene en mijn koptelefoon in de zwarte maar toch lukt het niet. ik heb al verschillende topics gelezen op dit forum maar vind nix interessant. Kan iemand mij wat info geven?

Ja , Je moet de Pro versie hebben om te kunnen voorbeluisteren , bij mij lukt het nog steeds niet (heb geen pro)
Pro versie moet je jammergenoeg betalen :S
 

Posted Wed 05 Aug 09 @ 6:06 am
Je zegt het zelf, je moet de pro versie hebben. That's it !

Het is niet jammergenoeg dat je moet betalen voor VDJ. Het is logisch dat je moet betalen voor VDJ. Zonder geld was er geen VirtualDJ. Dus je zal idd wat moeten werken of sparen om VDJ aan te kopen.
 

Posted Wed 05 Aug 09 @ 10:11 am
 

Posted Wed 05 Aug 09 @ 3:00 pm
We leren weer bij ;)

ik maak ook soms fouten men excuses.

mvg


 

Posted Wed 05 Aug 09 @ 4:08 pm
Niemand is te oud om te leren ;-)
Ik leer gelukkig iedere dag wel wat.
Ewout
 

Posted Thu 06 Aug 09 @ 2:52 pm
Hallo,

Ik zit met een probleempje. Ik heb al een tijdje Hercules Dj control MP3 met de virtual dj 3.4 versie en iemand heeft mij aangeraden om een usb geluidskaart erbij te kopen om voor te beluisteren en dat heb ik enkele dagen geleden gekocht. Nu het probleem is: als ik mijn boxen in 'front' steek en mijn hoofdtelefoon in het hoofdtelefoon gaatje en dan op het knopje druk om voor te beluisteren hoor ik niets. Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen?

Groetjes Julleke
 

Posted Thu 14 Jan 10 @ 10:42 am
Julleke, je post dezelfde vraag in 3 verschillende topics. Dit is erg irritant voor mensen die je eventueel zouden willen helpen.
Buitendat is dit onderwerp al duizenden keren hier besproken.
 

Posted Thu 14 Jan 10 @ 11:02 am
Robin,
Kort maar bondig: Je bent erg fout bezig. Het is illegaal en strafbaar om de Pro-versie te verspreiden. En dat je dit doet in het hol van de leeuw maakt je ook nog eens dom. De enige gratis versie is de trial, en die kun je hier zo downloaden.
Uiteraard hoef je niet op hulp met je probleem te rekenen.

Gegroet,
Martin.
 

Posted Sun 11 Jul 10 @ 5:19 pm
jij snapt het geloof ik niet helemaal,
wat je laat zien is hoe je een trial versie werkend maakt met een crack, dat maakt NIETS legaal.
vele gecrackte versie lijken goed te werken, maar er komen altijd problemen mee.
Op dit forum zijn er maar weinig mensen geinteresseerd in jouw onzin omdat zo goed als iedereen hier zijn versie of bij zijn controller heeft gekregen of hun versie hebben aangeschaft.
 

Posted Mon 12 Jul 10 @ 6:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)