Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VirtualDJ heeft fout bij start

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

CarnageHome userMember since 2004
Hallo,

toen ik vanmorgen opstond, en nog ff wilde dj'en kwam ik tot de vaststelling dat mijn Virtual DJ het niet meer doet, geeft volgende fout:

The controler has not been detected.
Please plug the controler and start VirtualDJ again.

1 ding weet ik zeker: het ligt niet aan de console zelf, want ik kan nog mp3's afspelen met winamp en zo (console is geluidskaart)

gisteren werkte het prog nog, vandaag niet meer
ik heb enkel gisterenavond de usb kabel even uitgetrokken en weer ingeplugd. Dus het zou daaraan moeten liggen... (pc had nog niet afgelegen of zo)
Het feit is wel dat ik dit al meermaals gedaan heb, gewoon even uit en weer in en dit heeft tot nu toe nog nooit problemen opgeleverd.

heb reeds al reïnstall van prog geprobeerd, zelfde probleem...
heb ook al het prog geüpdate, blijft miserie geven

help...

Tom
 

Posted Fri 20 Feb 04 @ 12:56 pm
Controleer eens of je console in DJ/Advanced mode staat.
In de andere moden kan het zijn dat hij hem niet herkend (met name ASIO mode geeft rare resultaten)
 

Posted Tue 24 Feb 04 @ 3:34 pm
CarnageHome userMember since 2004
Ik heb mijn console op een andere pc aangesloten, en daar geeft hij dezelfde problemen.
De console was nog in garantie, dus ben ik ermee terug gegaan naar de shop...

Tom
 

Posted Thu 26 Feb 04 @ 9:23 am
Error message - Not been detected

tja ik heb dus hetzelfde probleem eerst deed ie et en nU NIET MEER :S
GEEN GARANTIE :S
zelfde problem ... kan admin / tecnhical staff helpen heb al een ticket gemaaakt :S
 

Posted Sat 23 May 09 @ 12:59 pm
Heb je al eens geprobeerd de controller in een andere usb poort te steken. Heeft de de controller genoeg stroom. Misschien eens alle usb poorten vrij houden. Opnieuw opstarten. En dan nogmaals proberen de controller aan te sluiten.
 

Posted Sat 23 May 09 @ 1:44 pm


(Old topics and forums are automatically closed)