Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Skins werken niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

doanskeHome userMember since 2004
Ik blijf problemen ondervinden met de skins, ook heb ik geen geluid in de koptelefoon. wie kan me helpen?
 

Posted Thu 19 Feb 04 @ 2:40 am
misschien helpt het om iets specifieker te zijn?

GnoedeL
 

Posted Thu 19 Feb 04 @ 6:30 pm
ik heb nog nooit van dit probleem gehoord.
Gewoon de skins downloaden en dan de zip file kopieren naar de skins folder in de programma folder van virtual directory (standaard = c:\program files\virtualDJ\skins).
Let op de skins dus niet uitpakken met winzip.
Succes Ewout
 

Posted Fri 20 Feb 04 @ 6:20 pm
3733Home userMember since 2003
Dit probleem komt veelal voor bij op een illegaal verkregen versies van virtualdj..
 

Posted Sun 22 Feb 04 @ 8:41 pm
lol
 

Posted Sun 22 Feb 04 @ 9:15 pm
ArnoutHome userMember since 2004
neen. dit probleem ken ik ook VirtualDJ geeft aan: Invalid Skin File (error line in the xml)

Ik heb een legale versie.
 

Posted Sat 20 Mar 04 @ 11:23 pm
Meestal krijg je dat als je PC niet beschikt over voldoende geheugen om mee te werken.
Als er bijvoorbeeld veel programma's lopen en/of weinig geheugen plaats vrij is op de PC dan krijg je deze boodschap bij het opstarten van VDJ.

GnoedeL
 

Posted Sat 20 Mar 04 @ 11:31 pm
Dit probleem heb ik ook en ik bezit een legaal kochte Hercules DJ Console icm VDJ en sommige skins doen het idd niet en de bovengnoemde XML-error komt tevooschijn, dus de illegale vlieger gaat niet altijd op.
 

Posted Wed 31 Mar 04 @ 7:22 pm
 

Posted Wed 31 Mar 04 @ 8:18 pm
djron95Home userMember since 2009
Dit probleem heb ik ook en ik bezit een legaal kochte Hercules DJ Console icm VDJ en sommige skins doen het idd niet en de bovengnoemde XML-error komt tevooschijn, dus de illegale vlieger gaat niet altijd op.

Hallo, ik weet niet helemaal hoe dit allemaal werkt hoor, maar ik zag dat je (een aantal jaar geleden?) het probleem met de invalid skin file had met virtual dj. Ik heb ook zoon hercules apparaat gekocht, 2 dagen fijn mee gewerkt en nu krijg ik deze foutmelding. Weet u wat ik moet doen.
Zou u dit aub willen mailen naar mij XXXXXXXXXXXXXXXXXXX (emailadressen uitwisselen niet toegestaan voor No license users)

alvast bedankt
Ron

post edited by Solarius - Dutch Moderator -

Outdated Topic = closed.
 

Posted Tue 01 Dec 09 @ 3:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)