Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem hoofdtelefoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,ik zit met een probleempje voor het beluisteren van het liedje die ik wil mixen in mnkoptelefoon?
als ik de kleine luidsprekers van mn pc gebruik werkt alles perfect en kan ik het 2de kanaal beluisteren in mn koptelefoon.
maar als ikop men pc mn versterker aansluit met men grote luidsprekers,krijg ik een fel geruis op men luidsprekers,en kzou echt graag eens weten hoe dat komt?kheb al alles geprobeert en der is geen oplossing te vinden,het ligt nie aan men versterker,wat kan het probleem toch zijn?please help me
 

Posted Thu 27 Mar 03 @ 2:36 pm
zit er ier dan echt niemand die me kan helpen,waar blijven al die atomix freaks
 

Posted Fri 28 Mar 03 @ 4:43 pm
geen idee, stuur anders een mail naar support@atomixmp3.com of plaats een boodschap in het technical support forum.

GnoedeL
 

Posted Sat 29 Mar 03 @ 2:21 pm
Heb je al een ander stekkertje geprobeerd?
Je kan ook het volume van atomix lager zetten en dat van je stereo hoger, tis te proberen
 

Posted Mon 02 Jun 03 @ 6:00 pm
Ik kan je helpen, dat heb ik zelf ook gehad!!!! Je moet bij het rubberen eindje van je plug-in een beetje draaien of je moet kijken of het geen stereo plug-in is. Als je alles hebt geprobeerd, dan lukt het. Het is vaak een van die twee dingen.
 

Posted Wed 12 Jan 11 @ 9:49 am
Lampje....
Ik denk dat het probleem na 7,5 jaar wel is opgelost.
 

Posted Wed 12 Jan 11 @ 11:50 am
Dat die DJotDay niet the sharpest knife in the drawer is, hadden we in een andere post al vastgesteld.
 

Posted Wed 12 Jan 11 @ 6:23 pm


(Old topics and forums are automatically closed)