Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ vs Computer vs mixer
rayadamPRO InfinityMember since 2007
Hallo allemaal,

ik ben een zeer tevreden gebruiker van Virtual DJ.

Ik gebruik al jaren de Behringer U-CONTROL UCA202 USB-interface voor het overbrengen van het geluid van mijn Windows-pc naar mijn mixerset. Nu heb ik het idee dat het niet helemaal goed werkt, omdat ik onlangs bij een geluidsman ingeplugde en die zei letterlijk `je speelt op één been`.

Nog een voorbeeld: Nu kom ik net terug van feest in een discotheek wederom sluit ik mijn computer met tulp aan op de mixer en ja hoor hij speelt inderdaad op 1 been. Als je dan een beetje aan de kabels zit van de U-Control dan pakt hij de andere been ook, maar stabiel is hij zeker niet.

Heeft iemand een gouden tip met welk apparaat of manier ik het geluid van een laptop naar de mixerset kan overbrengen

.
 

Posted Sat 01 Oct 22 @ 10:30 pm
Rik_VDControlleristMember since 2022
Misschien niet de beste oplossing maar ik maak gebruik van een HDMI Audio Extractor.
Komt een mooi gebalanceerd geluid uit en je hebt aansluitmogelijkheden voor je Video-schermen.
Je moet natuurlijk ten allen tijden zorgen dat er niet teveel speling op je tulp-stekkers zit. Als deze niet vast genoeg zitten heb je een vals contact en kan het voor vallen dat je "op 1 been" zit.
 

Posted Sun 09 Oct 22 @ 11:44 am