Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: INSTALLATIE PIONEER CONTROLLER

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik zoek een expert met de nadruk op EXPERT dewelke uiteraard tegen betaling een PIONEER DDJ SX2 onder WINDOWS 8.1 met VIRTUAL DJ 8 kan installeren fijn tunen en toelichten in Antwerpen Wilrijk komende maand. Ik draai reeds lange tijd met VIRTUAL DJ 7.4 en Hercules RMX2. Laat hier een bericht achter. Harry
 

Posted Tue 10 May 16 @ 4:46 pm
Hoi,

ik zal je post voorlopig nog even laten staan, hoewel ik twijfel of deze geen inbreuk maakt op de forumregels. Dat even terzijde.
Het is niet handig via het forum de reacties binnen te laten komen. Elke persoonlijke info wordt ergens wel weer opgepikt en over het WWW verspreid. Als andere gebruikers dus contact met je willen zoeken, zullen ze dat met een PB naar jou moeten doen. Het forum biedt daar de mogelijkheid voor. Ik zet de mogelijkheid te reageren op deze post dus uit.

Mocht je geen reacties krijgen: De SX2 wordt standaard ondersteund door VDJ 8. De meeste knoppen en functies zullen dus al werken. Voor de juiste geluidskaart-instellingen kan ik je verwijzen naar de volgende pagina: http://www.virtualdj.com/wiki/DDJ-SX.html
Is weliswaar van de SX maar de instellingen zijn hetzelfde gebleven.
 

Posted Wed 11 May 16 @ 10:13 pm


(Old topics and forums are automatically closed)