Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Verschillend gedrag jogwheels

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Sinds vandaag reageert mijn rechter jogwheel anders daq mijn linker in virtual DJ 8. Ik gebruik een Hercules DJCONTROL MP3 LE als controller. Ik had ingesteld dat als ik draai aan de jogwheel terwijl het nummer afspeelt, dat het nummer iets versneld of vertraagd wordt, zodat je kunt beatmatchen. Nu is dit bij links nog steeds zo, maar bij rechts scrollt hij nu veel sneller door het nummer heen. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt!
 

Posted Sat 19 Mar 16 @ 5:54 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
Hoi,

Dan heb je waarschijnlijk je mapper niet goed ingesteld. Het lijkt er nu op dat je rechterjog op "seek" staat.
Als je de jogwheels de standaardwaarde geeft dan heb je beide. scratch en pitch bend. Dat ligt dan aan de deck instellingen (nudge/scratch)
 

Posted Tue 22 Mar 16 @ 7:40 am
Beetje afhankelijk van de skin die je gebruikt:
Op je scherm zit, in de buurt van je jogwheel, een knop met de tekst "Vinyl". Is die geactiveerd, dan reageert je jogwheel zoals een zwarte schijf: draai je (of stop je) hem, dan reageert hij net zo als een normale draaitafel zou doen. Nog een keertje op klikken en je kunt (weer) versneld vooruit en terug werken. Die knop beinvloed ook je controller.
 

Posted Wed 23 Mar 16 @ 9:57 pm


(Old topics and forums are automatically closed)