Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: externe harde schijf

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi, draai al jaren met het fijne programma virtual dj, door het draaien wissel ik mijn externe harde schijven ( 2x waarvan 1 back-up ) om voor een nieuwe om crashen te voorkomen. nu heb ik de complete harde schijf gekopieerd naar de nieuwe en virtual dj 8 opgestart. op de oude stonden de titels en artiesten en tijden netjes georganiseerd en alles was geanalyseerd. bij het opstarten van de nieuwe harde schijf staat alles weer niet georganiseerd en geen tijden meer er achter wat wil zeggen dat ik alles opnieuw zou moeten organiseren en analyseren + de virtual mappen ben ik kwijt. de XML en folders zijn allen mee gekopieerd maar het klopt allemaal niet zoals het op de oude harde schijf was. Heeft iemand een tip of reactie wat ik kan of moet doen zodat dit wel hetzelfde is als ik de oude of de nieuwe schijf met virtual dj 8 opstart, zou me namelijk veel werk schelen en kan ik ze beide blijven gebruiken.
bedankt vast voor de eventuele tips of reacties.
 

Posted Thu 10 Dec 15 @ 8:07 pm
Kan het zijn dat je driveletters per schijf verschilend zijn? Ik heb zowel mijn werkschijf als mijn backup dezelfde driveletter gegeven en ik herken je problemen niet.
 

Posted Tue 15 Dec 15 @ 9:15 pm
bedankt Martin voor je tip, we hebben dit probleem al opgelost in een andere Topic.
toch bedankt.
 

Posted Sat 19 Dec 15 @ 3:04 pm


(Old topics and forums are automatically closed)