Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ik kan niet automatisch afspelen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Het lukt mij maar niet om het automatisch afspelen te vinden (zodat de dj ook even naar de wc kan of even pauze kan nemen). Ik heb gespeurd op internet en vaak stond er (of zag ik op youtube) dat ik rechts in de browser moest kijken en dat daar playlist staat, dan de nummers ernaar toeslepen, afstellen en vergrendelen etc.

Maar nu is het probleem: ik heb dat dus niet aan de rechterkant van de browser! echt niet! Ik heb virtual dj 7. Zou het daaraan liggen? Mis ik bepaalde licensies/updates? Ik heb dat programma kado gehad met installatie cd etc. Volledig legaal lijkt me. De handleiding die erbij zat was erg kort, stonden alleen dingen in over de aansluiting.

Wie kan mij helpen? Ik zou daar erg blij mee zijn. Zaterdag draai ik op een feestje en het is af en toe wel eens fijn om relaxed naar de wc te kunnen of even pauze te hebben voor een praatje met de mensen op het feest.

Ik hoop op een reactie. Alvast bedankt!

Groeten,
Toutenhedda
 

Posted Wed 21 Oct 15 @ 3:32 pm
Hoi,

zie de >>handleiding<< vanaf pagina 16. Heb je deze opties niet, dan ondersteunt je LE-versie Automix niet. Je zou in dat geval kunnen overwegen thuis een (aantal) mix(en) zelf te maken, die je als pauze kunt starten.
 

Posted Sun 25 Oct 15 @ 4:44 pm


(Old topics and forums are automatically closed)