Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: zoekfunktie en sortering

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik zou het heel erg prettig vinden als je in het forum zou kunnen sorteren op bijvoorbeeld datum indiening topic.
Maar ook bijvoorbeeld dat je zou kunnen zoeken op naam user , ik heb bijvoorbeeld zelf aantal topics ingediend maar deze vind in niet meer terug in My messages, maar ik kan ze ook niet meer vinden ...ook als ik op onderwerp zoek etc etc
 

Posted Sun 06 Sep 15 @ 7:37 am
Zoeken op naam kan inderdaad niet. Dat is overigens ook gemeld in het General Forum, maar of daar verandering in komt is niet bekend.
De zoekfunctie kijkt niet alleen naar onderwerp maar ook naar matches in het topic zelf. Als je dus weet wat je hebt besproken in je topic, is het meestal wel terug te vinden met een beetje handige zoekopdracht.
 

Posted Sun 06 Sep 15 @ 11:29 am
Hee Martin,
Bedankt nog voor je reactie, mijn vraag houd verband met een probleem waar ik het antwoord op probeer te vinden.
Na een tijdje getest te hebben met VDJ8 op mijn main_pc vind ik het nu wel tijd geworden om VDJ8 naast VDJ7 op mijn laptop te installeren.
Onder My Account - My Licenses zie ik wel netjes ´VirtualDJ 8 PRO Infinity´ staan maar deze kan ik niet activeren, geen link.
Is het nu de bedoeling dat in onder Download aldaar voor pc in dit geval : VirtualDJ 8.0 b2438 PC kies ?
Graag je reactie,
mvrgr,
Fred
 

Posted Mon 07 Sep 15 @ 5:06 pm
Ja, gewoon opnieuw downloaden. Er is geen serienummer meer. Je PC even laten verbinden met het internet en VDJ opstarten. Dan je naam en je paswoord ingeven die je hier ook op het forum gebruikt. VDJ gaat dit online even checken, en dan is alles ok.
 

Posted Tue 08 Sep 15 @ 12:23 pm


(Old topics and forums are automatically closed)