Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Continue vraag naar licentie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi allemaal,even een technische vraag.
Enkele weken geleden deNumark Mixtrack Pro II aangeschaft en toen gelijk VDJ8 gedownload en een licentie erbij gekocht.
(er staat 99$ maar als puntje bij paaltje komt is het 120 euro)
Nu is er nog nix veranderd in mijn beleving want als ik nu op mijn controller zit komt er nog steeds na 10 minuten de pop up in beeld dat ik een licensie moet kopen.
Ik zal hhogstwaarschijnlijk wel iets verkeerd doen of over het hoofd zien maar ik weet niet wat .
Ik heb wel een mail gehad met een code waarin staat "Welcome to the VirtualDJ Community.
To finish to create your new VirtualDJ account, please enter the confirmation code below in your VirtualDJ window"

Welke window bedoelen ze ?

Kan iemand mij hierin helpen ?

Bedankt zovast.
 

Posted Sat 06 Jun 15 @ 11:03 am
Heb ik >>hier<< uitgelegd:

Martin FourS wrote :
- Er is geen Serial Number meer. De versie die je download is 1 versie, waarvan de functionaliteit afhangt van je status op dit forum. Ben je dus een No Licence User, dan opent VDJ als de Home Free Edition. Ben je Pro Infinity-user, dan werkt V8 als Pro Infinity-versie met alle opties. Daartoe moet je, na het installeren, bij de eerste keer starten verbinding hebben met internet. Er wordt gevraagd om je gebruikersnaam en wachtwoord welke je hier ook gebruikt in het forum. Aan de hand van het antwoord van de server na inlog start V8 op in de goede uitvoering.


Dit geldt uiteraard ook voor Controller-users. Je account is al bijgewerkt, dus je gegevens invoeren zou voldoende moeten zijn.
 

Posted Sat 06 Jun 15 @ 8:41 pm
als je VDJ op een, nieuwe of andere machine, installeert krijg je de vraag bij het opstarten of je in wil loggen met je account. Dat wordt gebruikt om je licentie te verifieren. Als je dus niet met je VDJ account inlogt maar met een andere wordt de licentie dus niet gezien.
 

Posted Sun 07 Jun 15 @ 12:52 am
Ok dank je wel.
Van de week even proberen.

Groetjes
 

Posted Sun 07 Jun 15 @ 5:00 am
Pfff,van alles geprobeerd nu maar helaas zonder resultaat ondanks het goede advies van jullie.
Bij mijn licencies geeft hij aan 'VirtualDJ 8 CONTROLLER License for ANALOGMIXER" ,is dit nu goed of niet want ik snap er onderhand niks meer van!

Groetjes

 

Posted Mon 08 Jun 15 @ 1:48 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je hebt blijkbaar een licentie gekocht voor een analoge mixer te gebruiken, ipv voor de mixtrack.
Best even support contacteren zodat deze vervangen kan worden voor een licentie voor je mixtrack.
 

Posted Mon 08 Jun 15 @ 4:17 am
Das het vreemde dat hij het een poos geleden wel even deed....
Toen had ik vdj gedownload en een licentie erbij gekocht en toen deed hij het gelijk.
 

Posted Mon 08 Jun 15 @ 4:35 am
Adion wrote :
Je hebt blijkbaar een licentie gekocht voor een analoge mixer te gebruiken, ipv voor de mixtrack.
Best even support contacteren zodat deze vervangen kan worden voor een licentie voor je mixtrack.


Vanmorgen om 11 uur een mailtje gestuurd naar de helpdesk maar tot op heden nog niets gehoord....
 

Posted Mon 08 Jun 15 @ 1:04 pm
Inmiddels contact gehad met de helpdesk en ze hebben de licentie omgezet en de controller werkt nu.

Groetjes
 

Posted Tue 09 Jun 15 @ 1:36 am


(Old topics and forums are automatically closed)