Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Download Troubles

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Als ik een muzieknumer download, verdwijnt het in de algemene download folder waar van alles staat van programa-setups tot verdwaalde foto's.
Ik wil dat ze direkt naar een download subfolder gaan. IE vroeg altijd netjes waar naar toe, maar Chrome en Torch doen dat niet. In dit geval werk ik met Torch waarvan de set-up praktisch identisch is aan Chrome. Met IE wil ik niet werken.
Ik kan in de browsers niets vinden om een subfolder aantemaken.

Raad, aub
Bob
 

Posted Wed 04 Mar 15 @ 4:48 pm
Bob,

ik heb geen Torch, maar in Chrome kun je dit als volgt aanpassen:

- Klik op de 3 horizontale streepjes aan de rechterzijde bovenin het scherm. Kies in het Drop-Down-menu voor Instellingen.
- In het nieuwe scherm klik je onderaan op "Geavanceerde Instellingen weergeven". Scroll nu een stuk naar beneden, naarje downloadopties. Daar staat nu een vaste map ingesteld. Kies hier voor "Voorafgaand aan een download vragen waar het bestand moet worden opgeslagen".

Bij elke download zal je browser nu vragen waar het bestand moet worden opgeslagen. Hierbij kun je uiteraard ook een nieuwe map aanmaken.
 

Posted Thu 05 Mar 15 @ 4:35 am
A million thanks, Martin. You are a life saver.
Mijn echtgenote/dj zal je eeuwig dankbaar zijn.
Torch is ietsje anders. Hij vraagt niet maar stuurt de file meteen door naar de juiste plek.
Beter kan het niet!
Nu nog in de praktijk uitproberen!




 

Posted Thu 05 Mar 15 @ 6:22 am


(Old topics and forums are automatically closed)