Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Efx knop denon mc 6000 gaat niet uit

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik gebruik de denon mc6000 in combinatie met vdj 8.
Met de effectknoppen af en toe wel eens problemen. Nu bijvoorbeel gaat van mijn linkerdeck de efx4 knop niet meer uit. Terwijl t rechter deck prima functioneert. Ik gebruik de standaard mapper, nooi iets speciaals ingevoerd.
Hoe kan ik t oplossen dat deze knop weer goed gaat werken?
 

Posted Sun 01 Feb 15 @ 6:28 am
Hoi, Ed,

ik gebruik de standaard mapping al een tijd niet meer, dus op geheugen:
In de standaard mapping stond bij mij EFX4 (Filter, vast toegewezen) ook altijd aan. Best lastig als je je set net hebt opgebouwd, fors geluidsverschil hebt tussen je linker en rechter deck tijdens de soundcheck en 2 minuten voor aanvang erachter komt dat in de case een kabel langs je filterknop is gegaan en het ding van zijn12 uur-positie heeft verdraaid...
Wel vreemd dat bij jou op één deck wel het effect uitgezet kan worden.
Ik had in V7 goede ervaringen met de mapping van Zacek100 en de V8-versie draait bij mij nu ook al een tijdje naar volle tevredenheid. Die zou je, als oplossing, ook eens kunnen proberen. Kijk onder Download / Addons /V8 en klik dan op Others. Zoek dan naar de "Denon DN-MC6000 Enhanced Mapper" (lastig dat je niet meer direct kunt linken naar zo'n addon...) Een installatie-handleiding zit in de download inbegrepen.
 

Posted Sun 01 Feb 15 @ 8:58 am
Hi Martin,

Ik druk bezig geweest met jouw tips zonder resultaat...... En dan blijkt, de knop is mechanisch kapot, reageerd niet goed meer. #baal! Geen softwareprobleem dus waar ik blind van uit ging......
 

Posted Wed 04 Feb 15 @ 12:58 pm
Da's inderdaad vervelend. Kun je hem nog repareren (of laten repareren)?
 

Posted Thu 05 Feb 15 @ 9:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)