Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: kan vdj niet bedienen met mijn controller

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste collega djs.. ik heb xdjr1 nu enkele maanden. gebruikte hem eerst alleen met usb en wil nu toch een poging wagen met vdj. ik heb vdj 7 gedownload maar ik kan het niet bedienen met mijn controller. ja ik heb de spundcard config ingevoerd zoals de wiki aangeeft. als ik de controller afkoppel kan ik wel draaien met de pc.

ook bij mijn controller heb ik de config mixer mode op xdj gedaan..

hebben jullie tips voor dit probleem? bij vdj 8 kon ik het wel bedienen maar moest ik gelijk kopen om langer dan 10 min te kunnen gebruiken. ik wil eerst de le versie uitproberen voor ik de 8 ga aanschaffen..

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
 

Posted Sat 03 Jan 15 @ 10:15 am
[EDIT]

V7 hier op de site is ook een trialversie met 10 minuten functionaliteit (tenzij je deze aanschaft) Als je een versie hebt zonder deze 10-minuten beperking, heb je deze opgehaald van een andere bron. De programma's die je uit een illegale bron weghaalt zijn niet altijd volledig actueel en het is dus goed mogelijk dat je controller niet wordt ondersteund. Omdat je geen geregistreerd gebruiker bent, kun je ook geen mapping downloaden hier van de site. Ook kun je geen LE-versie vinden omdat de controller met RekordBox wordt geleverd en niet met VDJ.

Je hebt nu dus maar heel weinig keus: 10 minuten per sessie blijven werken of de software aanschaffen. Zie voor de opties: http://www.virtualdj.com/buy/index.html
Je kunt een abonnementsversie proberen om te kijken of de software bevalt. Voor $19,99 per maand kun je vrij de software uitproberen en dit kan je ook maandelijks weer stoppen.
 

Posted Sat 03 Jan 15 @ 4:11 pm
Duidelijk!

Tnx
 

Posted Sat 03 Jan 15 @ 10:05 pm


(Old topics and forums are automatically closed)