Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ7 icm CDJ400 en Reloop rmx40

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

2dehansHome userMember since 2014
Hallo,
Heb mijn hercules air uit mn pc getrokken en een mother f*cking gave flightcase met 2 x een cdj400 en Reloop RMB 40 usb mixer aangeschaft.
Gebruikt maar zeer zeer tevreden... dat worden avondjes knopjes uitvinden :-)

Nu heb ik een super tutorial gelezen op dit forum

http://de.virtualdj.com/forums/128765/Dutch_Forum/CDJ_400_aansluiten_op_DJM_700_in_combinatie_met_VDJ.html

Ik las dat een aantal lezers ook last had van het feit dat beiden cjs's dezelfde deck aanstuurde...

De aansluiting is op line channel 1 en channel 4. Ik heb cdj (links) ook op midi 1 gezet en cdj (rechts) op midi 4.
Het enige wat afwijkt is de control kabels.. in de uitleg zitten die ook in een aansluiting op de channel op de mixer. Bij mij gaan ze in fader control a-b... geen idee wat dat precies doet.. maar de kabel was "optioneel" dus dat zal niet voor de fout zorgen...

Uiteraard keurig op de mixer de switch op line gezet..

verder alles volgens de handleiding gevolgd maar krijg steeds dat beiden mixers maar een deck in VDJ kunnen aansturen. Met eject wisselt keurig deck 1 naar deck 2 maar dan weer met beiden cdj's aan te sturen...

Iemand een tip?? Lees dat op een mac je nog een Aggregator moet instellen maar op windows 7 kan ik hier geen tips voor krijgen...

Wie oh wie heeft er een tip!
 

Posted Sun 02 Nov 14 @ 4:44 pm
2dehansHome userMember since 2014
 

Posted Sun 02 Nov 14 @ 4:50 pm
Handig, hè?
Een Aggregated device is een virtueel apparaat dat gebruikt wordt op een Mac als niet alle kanalen toe te passen zijn. Op een PC bestaat die oplossing niet dus daar ga je niets van terug vinden.
 

Posted Mon 03 Nov 14 @ 5:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)