Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Automix in VDJ8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

jopinhoPRO InfinityMember since 2012
Hallo daar, ik heb nu al een tijdje VDJ8 en wat me opvalt dat als ik in automix mode sta en ik naar een volgende nummer klik
de Fade tijd veel sneller/niet mooier is dan in VDJ7 is. Mijn vraag is dit aan te passen???
ik vind de overgang in VDJ7 mooier. wie kan me helpen???
gr. Jopinho
 

Posted Tue 17 Jun 14 @ 5:13 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Tue 17 Jun 14 @ 8:38 am
De Automix-editor wordt besproken in de >>handleiding<< van pag. 76 tm bovenaan pag. 78. De editor is te vinden onder de settings (het "tandwieltje") bovenaan het Automix-scherm.
Ik heb, in het begin, ook moeite gehad met Automix (ik gebruik dat eigenlijk alleen als er pauzemuziek moet worden gedraaid tussen artiestenblokjes in) omdat hij standaard alles knipt, ondanks dat in de algemene settings de Automix-tijd op 4 sec. staat. Eenmaal een overgang handmatig verlengd in de editor is dat over. Dat gaat overigens prima "on the fly".
 

Posted Wed 18 Jun 14 @ 7:35 am
jopinhoPRO InfinityMember since 2012
Bedankt voor de reactie, maar niet wat ik bedoel, als ik in automix mode sta=back to back en ik speel mijn playlist af dan gaat alles goed, maar als ik dan een ander nummer er doorheen wil draaien uit de zelfde playlist heeft dat nummer geen overgang en dat was juist zo mooi in VDJ7 daar zit een fade-in in van een paar seconden, nu kan je dat wel handmatig doen maar dat is niet wat ik wil
dus heeft iemand nog een goed idee???
 

Posted Fri 20 Jun 14 @ 8:32 am
Ja. Zelf mixen.
Maar zoals ik eerder aangaf: als je, met de Editor, handmatig de overgangen verlengt, gaat het daarna vrijwel altijd goed. Ook kun je daarin aangeven dat je (alleen in Automix) de overgangen gematched wilt laten plaatsvinden. Is dus een eenmalige actie....
 

Posted Fri 20 Jun 14 @ 8:45 am
jopinhoPRO InfinityMember since 2012
Dank je wel
ik ga het proberen
 

Posted Sun 22 Jun 14 @ 7:02 am
jopinhoPRO InfinityMember since 2012
Hoi, toch nog ff,
Het gaat nog steeds niet goed, misschien doe ik iets verkeerd maar toch.
Voorbeeld: Ik sta in automix mode: = back to back, want ik heb de nr's aan elkaar gemixd, dan bedenk ik dat bijv. nr 24 ipv 21 wil draaien en dubbel klik
op nr 24 dan heb ik dus een harde overgang en niet zoals in VDJ7 een smoot one.
dit komt volgens mij door dat ik in back to back modus sta, maar in VDJ7 gaat het wel goed
dus wat is dit???
groet Jopinho
Macbook pro
 

Posted Tue 24 Jun 14 @ 8:17 am
Hoi everybody,
het zomerseizoen begint a.s. zaterdag, d.w.z. 2 kroegen open en de mogelijkheid zit erin dat ik een nieuwe laptop moet kopen.
Ben ik nu verplicht daarop VDJ8 te instaleren of bestaat de mogelijkeid tóch met VDJ7 mijn automixte draaien?
 

Posted Tue 24 Jun 14 @ 3:44 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Hallo Bob , je bent niets verplicht.
7.4 blijft gewoon functioneren zoals het altijd al gedaan heeft.

my 2 cents:
Indien je geen V8 wil gebruiken .....doe je het niet ....7 heeft zich al bewezen aan/voor je en die ken je van voor tot achter .
In v8 blijft het nog steeds "uitvogelen "voor me ......8 kan zo gruwelijk veel.(en dan heb ik het niet eens over de plugins)

 

Posted Tue 24 Jun 14 @ 5:11 pm
Ik weet niet of mijn vraag duidelijk was:
ik bedoel, kán ik op een brandnieuwe laptop zonder meer VDJ7 instaleren. Is daar een download buttopn voor?
 

Posted Wed 25 Jun 14 @ 11:10 am
:)
Yep: klik hier bovenaan op de knop "My Account" en dan aan de linkerzijde op de zwarte knop "My Licenses". Nu is je V7.4.1.-download (en eerder, als je oude LE-licenties hebt geregistreerd) zichtbaar en downloadbaar.
 

Posted Wed 25 Jun 14 @ 5:30 pm
Bedankt, Martin.
T.z.t. een waardevolle tip!
 

Posted Fri 27 Jun 14 @ 4:17 pm
Bob,
download hem z.s.m. omdat ik verwacht dat die mogelijkheid verdwijnt als ze vinden dat V8 stabiel geoeg is. Altijd handig om V7 als backup te houden....
 

Posted Sun 29 Jun 14 @ 2:28 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik ben het eens met Martin>
7.4.1 is echt stabiel. ik heb een usb stick met apart de installers van de laatste versie 7 en 8 met de plugins die ik nodig heb ....ik kan dus draaien op nagenoeg alles ......7.41....voer ik mijn licentie in .....v8 ....ff aanloggen en draaien ....als ik jou was bob zou ik het nog even bij 7 laten...en over een half jaartjeh 8 eens bekijken dan zijn alle kinderziektes er wel uit..

 

Posted Sun 29 Jun 14 @ 3:28 pm


(Old topics and forums are automatically closed)