Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: kan niet op de volgende site komen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Als ik op de virtual.com site verder wil na het buy icoontje aanklikken stop de verbinding Firefox stelt vast dat de toegaan geweigerd wordt weet iemand hier een oplossing voor?
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 7:14 am
Hoi,

Ik gebruik uitsluitend FireFox en kan tot dusver geen probleem ontdekken. Geeft de foutmelding ook aan wat er zorgt voor de weigering? Ik kan hier namelijk niet achterhalen welke scripts of apps er mee lopen die FireFox als onveilig zou kunnen beschouwen. (Java of ActiveX)
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 8:46 am
Hi,
1) je kan proberen om met ctrk + shift + delete je browser (firefox) te schoonen. Wordt ie direct sneller van.
2) Je kan ook chrome downloaden (aanrader) Iets blokkeert je buy knop namelijk
3) Kan ook een virus pakket zijn of iets dergelijks.
4) Privacy / prive venster firefox starten

Gr en succes

 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 2:06 pm
Volgens mij is het virus pakket wat het probleem is, want op een computer zonder dat pakket wil het wel.
Alleen vraag dan bij mij de vraag op waar zit dan het probleem. Bij mij of op die site, want is niet eerste die gehackt is.
 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 12:55 pm
Ik verwacht dat het probleem bij jou zit. Je bent tot dusver de enige die dit rapporteert.
Controleer eens of de site in je zg Blacklist voorkomt. De meeste Internet Securitypakketten hebben dit tegenwoordig. Da's een lijst van sites die als probleemgevallen zijn gerapporteerd. Als je die kunt aanpassen kun je de site verwijderen.
 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 1:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)