Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Daar ben ik weer beste Mart

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi Mart,
Ik mag toch wel Mart zeggen he?
Of moet ik zeggen Mart de VirtualDj Politie?

Ik geloof dat ik niks verkeerds heb gezegt over virtualDJ en jij komt weer met een blah verhaal over Licenties of zo iets dergelijks blah blah?????
ooooo,ooooo,oooo want zeg niets verkeerds over virtualdj.
Als Mart gele en rode kaarten, boetes, sancties enz kon uitdelen dan had je het ook nog gedaan.
Wanneer leg je jezelf er nou eens bijneer dat VDJ niet het beste programma is?
Ik zeg niet dat Serato het beste programma is want daar zitten ook wel haken en ogen aan, maar dit geldt voor elk softwarepakket van Windows8.1 tot aan VDJ.

O ja en waar men zich ook aan ergert is dat eeuwige zelfde antwoord van je 'lees de handleiding"
Jij verwacht dat mensen de hele handleiding uit het hoofd moeten leren, we heten niet allemaal Mart hoor.
Mijn mailbox puilde uit van mensen op dit forum, het ging alleen maar over de VDJ-politie.
Je doet alsof jij de directeur bent van VDJ en het pakket zelf hebt ontworpen.
Waarom ga je altijd direct in de aanval als men een dood normale vraagstelt?
Waarom beeindig je een topic gelijk als het je maar enigsinds niet bevalt?

Nou Mart ik ga stoppen ik hoop dat je mijn vragen nog op een normale manier wil beantwoorden en aan jou of je het gelijk wil sluiten.

Maar ja je ziet het......bevalt het mij niet dan openen we weer gewoon een nieuw topic.

groetjes Mart ...


 

Posted Tue 03 Jun 14 @ 2:38 pm
Daar maken we ff een verse account voor aan....

Beste Steef,

noem me zoals je wilt. Op het moment dat ik daar wakker van ga liggen, ben je de eerste die het hoort.
Ik heb leesbrilletjes in de aanbieding. Mocht je er 1 nodig hebben (en ik vermoed dat dit heel snel het geval is) geef je maar een seintje. Ik stuur er met liefde eentje op, en in jouw geval verwacht ik zelfs niet eens een betaling.

Ik heb je vorige post dichtgegooid omdat je met VDJ-licenties liep te leuren. Zoals ik daaronder heb aangegeven is dat niet toegestaan. Dit forum is geen Marktplaats, en VDJ-licenties zijn niet overdraagbaar. Dat je daar nu je eigen verhaaltje omheen verzint vind ik prima, maar zakdoekjes om het sap uit je ooghoeken te deppen vraag je maar aan je moeder. Ik heb niets tegen Serato (behalve dat het niet mijn pakket is) dus je loftrompet mag je blazen zoveel je wilt. Ik heb je vorige post uiteindelijk ook met rust gelaten. Het wordt vanzelf stil......
Zoals ik eerder heb aangegeven mag iedereen, die moeite heeft met mijn manier van reageren, me een PM sturen. Ik heb er tot dusver 1 gehad..... (en dat is opgelost) Dat jouw mailbox dus uitpuilt van klachten over mij (sorry, de VDJ-politie) zegt meer over het formaat van jouw duim dan over mij. Uiteraard gaat het hele NL-forum uithuilen bij een LE-user met een Serato-fobie......

De verwijzingen naar de handleiding zijn heel normaal: Het forum is geen alternatieve handleiding. Ik ken V8 ook niet volledig en ben er net zolang mee bezig als elke andere Pro-user. De meeste antwoorden op vragen van gebruikers komen ook uit de handleiding. Die is er niet voor niets. Ik ken de handleiding alleen beter dan de meesten omdat ik het antwoord op die vragen opzoek in .......... de handleiding. Raar dat ik dan toch verwijs naar .... ach, dat snap zelfs jij nu wel, denk ik.

Nogmaals: Er zijn forumregels. Zelfs jij snapt dat, maar kiest bewust om tegen zoveel mogelijk schenen te schoppen. Dat je dan niet altijd medewerking krijgt moet je echt voor lief nemen. Risico van het vak. Of de hobby, bezigheidstherapie, opvulling van verveelmomentjes, vul maar in.

Ik laat de post open. Zowel jij als ieder ander krijgt, wat mij betreft, de ruimte zijn grief te uiten. Ik heb je voldoende uitleg gegeven, aan de rest wil ik absoluut tijd besteden om eventuele klachten toe te lichten.

Aan de rest van het forum: Ik heb een nieuwe NLU-account aangemaakt omdat ik me, als moderator, gebonden heb aan etiketten. Er zijn, door Atomix, strikte regels opgesteld voor Mods en hoger, waar ik zelfs voor heb moeten tekenen. Omdat knapen als Nichtsticht (ja, toch?) alleen zakelijk en zuiver informatief mogen worden beantwoord ( en daar is echt geen r**t aan) kan ik alleen reageren zoals ik wil met een andere account. Ben ik het gez**k dus ff zat, kom ik als alter ego het forum bezoeken.

Steef, kerel, have a nice life.
 

Posted Tue 03 Jun 14 @ 5:04 pm
Oke duidelijk, maar dat verhaal van die licenties snap ik niet.
Verwar je me niet met iemand anders?
Ik was al geen fan van de LE versie daar heb ik 2x naar gekeken en dat was genoeg, daar na controllertje verkocht en de Numark V7 aangeschaft met serato nu heb ik de Numark NS7 mk2. Met serato.
Dus waarom zou ik leuren met een lecentie van VDJ?

Voor de duidelijkheid de V7 staat voor de controller van Numark en niet de V7 licentie van VDJ
 

Posted Tue 03 Jun 14 @ 5:27 pm
Ahh.... Kom op nou, zeg!!! Ik heb je post aangepast omdat je 2 LE-accounts in de aanbieding gaf. Dat is nu niet meer zichtbaar en nu gaan we het schijnheiltje uithangen? Niet meer zichtbaar dus ik zwam uit mijn nek?
Neefsteef2 wrote :
Voor de duidelijkheid de V7 staat voor de controller van Numark en niet de V7 licentie van VDJ

Echt waar? Denk je nu echt dat de VDJ-licentie op de controller slaat en niet op de LE-licentie van VDJ? Waarom heb je VDJ dan niet geregistreerd bij Numark in plaats van bij Atomix? Beetje naïef. Dat lukte niet, hè?
 

Posted Tue 03 Jun 14 @ 5:39 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Sorry hoor maar Beste Martin , gewoon een slotje en verwijderen .....
Er is niemand die de mensen qua VDJ in het NL deel meer helpt dan jij doet!!
( zelfs dat ik me er boos over maakte! dat je een crack version user compleet hielp!!! je weet wel )
Nu ingaan op het gebrabbel van deze meneer vind ik eerlijk gezegd boven jouw stand!...... U rock!!!
En euh VDJ POLITIE ..... is in mijn ogen terecht ....er zijn al genoeg freeloaders die VDJ illegaal gebruiken!!!
Martin , Wij zijn niet echt wat je noemt "Vrienden"..
Maar heb jou 1000 keer hoger staan dan meneer de kinderachtige klager....
affijn my 2 cents!
 

Posted Tue 03 Jun 14 @ 7:08 pm
Doe hier eens direkt een slotje op en verwijder dit
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 3:46 am
@neefsteef
Hier heeft geen enkel forum bezoeker een boodschap aan ... toch ?
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 3:48 pm
Pfff lang verhaal Mart maar dat is nou precies wat ik bedoel.
Je kan je er in dit geval ook weer moeilijk bij neerleggen dat ik daadwerkelijk de V7 van numark bedoelde sterker nog ik heb helemaal niks met virtualdj.zoals ik al zei het ziet er goed uit vervolgens voel je je weer aangevallen en vervolgens wil je niet zien dat je het verkeerd heb begrepen.

Ik vraag me werkelijk af hoe je aan dat licentie verhaal komt?

Daarom vind ik het jammer dat je mijn post hebt bewerkt.
Als je goed had gelezen dan was je tot een andere conclusie gekomen.

Nogmaals waarom zou ik een licentie van virtualdj willen terwijl Serato gratis wordt geleverd bij de V7 en NS7 ll.
Ik heb idd ooit een paar jaar terug een LE versie gehad met een hercules 4Mx.
2X naar geken en toen was ie snel weer weg

En toen zag ik nog wat spannends.....Atomix?????

Maar wat is nou eigenlijk het probleem?
Ik denk niks maar jij hebt zelf een probleem gecreerd in je hoofd door te denken dat ik zo graag op illegale wijze een versie van vdj wil.
Als ik dat zou willen denk je dan werkelijk dat ik op notabene de site van vdj ga rotzooien?
Zoals jezelf wel weet zijn er genoeg andere bronnen om aan een versie van vdj te komen
 

Posted Thu 05 Jun 14 @ 7:17 am
Btw als jij nog steeds denkt dat ik het over de V7 licentie van vdj had, hoe had ik de V7 van numark dan moeten noemen?

Ze heten echt zo hoor

Maar zal ik anders voortaan VEE7 schrijven?
 

Posted Thu 05 Jun 14 @ 7:23 am
Beste mart,

Ik heb even een paar dagen gewacht op je antwoord maar kennelijk krabbel je nu achter je oren en gaat in zien dat je het inderdaad verkeerd heb begrepen.
Je mag gerust je excuus aanbieden hoor, het is gratis en het kost niks.

Politici hebben er ook wel eens een handje van om niet meer op zaken in te gaan wanneer ze zien dat ze het onjuist hebben.

Balkenenende zou zeggen: Met de kennis van nu had ik het toen anders gedaan.

P.s. en je mag mijn voorgaande post dan ook gewoon weer openen hoor.

Tik 'm aan, box
 

Posted Fri 06 Jun 14 @ 9:29 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
dus je gaat er maar vanuit ...dat je "box" deze discussie ...........ach wat weet je wat...... laat maar ..... teveel moeite ......ik ben je bitch niet ..
 

Posted Fri 06 Jun 14 @ 11:25 am
Dozo10 wrote :
dus je gaat er maar vanuit ...dat je "box" deze discussie ...........ach wat weet je wat...... laat maar ..... teveel moeite ......ik ben je bitch niet ..


Aan je eerste post te zien had je me blijkbaar ook verkeerd begrepen,anders had je nu wel een ander verhaal dan deze paar woorden.

 

Posted Sun 08 Jun 14 @ 4:39 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
IK heb het nogmaals door gelezen, gewoon om zeker te zijn ...maar euh nee..... Martin +1 Neefsteef -1.
Ik ben het gewoon niet met je eens....zelfs nu niet na een avond draaien (en ik gesloopt ben .......alles staat in de kelder ...pfffffff)
 

Posted Sun 08 Jun 14 @ 9:03 pm
Is dit dan het enige topic dat je in de gaten houdt? Als je iets verder had gekeken, had je gezien dat ik in geen enkel topic heb gepost. Dit forum is geen verplichting en als ik wat anders te doen heb brandt het hier echt niet af.
Ik ga je een klein stukje gelijk geven: Je hebt blijkbaar geen licenties aangeboden. Als je echter de moeite had genomen om de andere posts in de gaten te houden, had je ook geweten dat als we het hier over V7 hebben, dan hebben we het over Versie 7. Hebben we het over V8, dan bedoelen we ook niet zo'n Amerikaans motorblok. Aangezien je het in je andere post helemaal nooit over Numark hebt gehad (dat heb je hier pas uitgelegd) maar alleen over V7, was het niet zo moeilijk om de link met de software te leggen. Ook ben je LE-user, dus dat is makkelijk optellen. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over dacht......
Ik hoef hier dus niet mijn excuses voor aan te bieden. Beetje krom om me te excuseren voor jouw gebrekkige communicatie.

De andere post blijft dicht. Zoals eerder uitgelegd is het niet toegestaan om dit forum als verkoopkanaal te gebruiken. Je hebt verder je mening gegeven, dus het is wel best zo.
 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 11:08 am
Nou beste Mart nog eentje dan....
Mart ik vind het al heel knap dat je in iedere geval publiekelijk je ongelijk toegeeft.
Dat maakt je weer een vent, dat kunnen niet veel mensen je nadoen .
Maar toch wil ik even kwijt, zoals je ziet ben ik sinds 2011 hier op dit forum en ik heb in het verleden diverse malen aangegeven dat ik een NumarkV7 heb en niemand die mij toen vroeg wat ik precies bedoelde met V7.
Kennelijk begreep dus iedereen wat ik er mee bedoelde
En bij dit verhaal komt ook nog eens dat ik het vervolgens heb over een NS7 ll.
Die koppeling zegt dan toch al genoeg?

Ik heb even de laatste regel van mijn voorgaande bericht genomen:

Hoewel de V7 mij prima bevallen zit ik nu met een NS7 ll

Het woordje DE maakt toch zeker het verschil tussen De V7(van numark) en de licentie.
Als ik er een Licentie mee had bedoeld dan zou er staan: hoewel V7 mij prima....enz, enz

Maar Mart zand erover, als Amateur had je dit idd niet kunnen weten, het is je vergeven.


 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 7:03 pm
Dozo10 wrote :
IK heb het nogmaals door gelezen, gewoon om zeker te zijn ...maar euh nee..... Martin +1 Neefsteef -1.
Ik ben het gewoon niet met je eens....zelfs nu niet na een avond draaien (en ik gesloopt ben .......alles staat in de kelder ...pfffffff)


Is jou moto dan : Je hebt helemaal gelijk , maar ik geef je lekker geen gelijk!!!!!!!!

 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 7:04 pm
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Beste Neefsteef,

Hartelijk dank voor je "heldere" commentaren op dit forum.

Het is me geheel duidelijk dat je veel met Numark en Serato hebt en weinig tot niets met VDJ.
Die mening respecteer ik, het is net als met het kopen van een auto. Het ene merk staat je meer aan dan het andere en na diverse proefritjes weet je zeker dat je een, voor jou, geschikte auto koopt.

Wat ik echter niet snap is dat je, aangezien VDJ niets is voor jou, je constant hier op het forum terug blijft komen om dit te vervuilen met dit soort postings?
Ze gaan nergens over, hebben geen inhoudt, je bent (mijn inziens) bewust tegen de schenen van bepaalde mensen aan het schoppen. Hou hiermee op aub.


MAAR! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een beetje verdwaald bent op dit, inmiddels zeer drukke en volle, wereldwijde web.
Daarom help ik je graag even. In plaats van in het vervolg de volgende toetsencombinatie aan te slaan op je toetsenbord, www.virtualdj.com wil ik je graag verwijzen naar:

- http://serato.com/forum
- http://community.numark.com/numark


Zomaar! Uit het niets, gratis en met alle liefde gedaan. Van een tevreden VDJ/Denon/Pioneer gebruiker richting een Serato/Numark gebruiker.

Geen enkele dank ben je mij verschuldigt hoor, ik doe het graag. ;-)
 

Posted Tue 10 Jun 14 @ 1:33 am
Riessie wrote :
Beste Neefsteef,

Hartelijk dank voor je "heldere" commentaren op dit forum.

Het is me geheel duidelijk dat je veel met Numark en Serato hebt en weinig tot niets met VDJ.
Die mening respecteer ik, het is net als met het kopen van een auto. Het ene merk staat je meer aan dan het andere en na diverse proefritjes weet je zeker dat je een, voor jou, geschikte auto koopt.

Wat ik echter niet snap is dat je, aangezien VDJ niets is voor jou, je constant hier op het forum terug blijft komen om dit te vervuilen met dit soort postings?
Ze gaan nergens over, hebben geen inhoudt, je bent (mijn inziens) bewust tegen de schenen van bepaalde mensen aan het schoppen. Hou hiermee op aub.


MAAR! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een beetje verdwaald bent op dit, inmiddels zeer drukke en volle, wereldwijde web.
Daarom help ik je graag even. In plaats van in het vervolg de volgende toetsencombinatie aan te slaan op je toetsenbord, www.virtualdj.com wil ik je graag verwijzen naar:

- http://serato.com/forum
- http://community.numark.com/numark


Zomaar! Uit het niets, gratis en met alle liefde gedaan. Van een tevreden VDJ/Denon/Pioneer gebruiker richting een Serato/Numark gebruiker.

Geen enkele dank ben je mij verschuldigt hoor, ik doe het graag. ;-)



Top man, ik ga gelijk kijken

 

Posted Tue 10 Jun 14 @ 6:16 am


(Old topics and forums are automatically closed)