Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Automix in VDJ8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hey allemaal,

ik heb net VDJ 8 gedownload.. een hoop veranderd, maar zoals ik gewent was in 7, met het automixen was het groene balkje voor je automix point.
Deze kan ik hier in 8 niet vinden om je mix punt zelf te bepalen??

iemand die mij kan helpen ermee?
 

Posted Fri 30 May 14 @ 1:31 pm
Je zult óf een ticket naar support moeten aanmaken óf versie 8 desintalleren en versie 7 weer installeren.
Uit de verschillende kommentaren op het forum blijkt toch wel dat je heel voorzichtig moet zijn met V 8.
Ik zelf verdien mijn brood met automix - in het zomerseizoen draait-ie dagelijks .. en geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om met 8 te gaan werken tot alles uitgeprobeerd is.
Als ik Martin goed begrepen heb draai je nog met de Beta versie, dat is de test versie, niet om echt mee te werken. Daar heb je een back-up machine met V7 voor nodig.
 

Posted Fri 30 May 14 @ 2:26 pm
ahh, mij werd namelijk verteld dat 8 nu live is en 7 niet meer werd ondersteund dus 8 moest downloaden..
in ieder geval bedankt!
 

Posted Sat 31 May 14 @ 9:34 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
V8 is idd live gezet......maar absoluut nog niet bug free.
Er zitten nog redelijk wat gaatjes in hier en daar maar dat is niet gek voor een totaal opnieuw geschreven programma.
Als je je beseft waar het pakket anno 2014 allemaal wel niet mee om moet kunnen gaan ..
V7 is door de jaren heen door ontwikkeld (daarom is 7.4 dan ook rete stabiel en werkt alles)....na een beetje uitvogelen ;-)
Tot er echt een totaal stabiele V8 uitkomt, blijf ik voor optredens V7.4 gebruiken.
..ga mijn gage niet op het spel zetten door midden in de set tegen onvoorziene problemen aan te lopen ;-)
 

Posted Sat 31 May 14 @ 11:43 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
ojwah in V8 op je timeline van de player niet de hoofdtimeline rechtermuisknop klikken .....krijg je POI editor....POINT OF INSERT.....;-) enjoy uitvogelen

ik gebruik de combat 4 player skin ...
misschien werkt het niet zo in andere skins
maar dat horen we gauw genoeg van je ;-)
 

Posted Sat 31 May 14 @ 11:48 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik lees net in een ander toppic dat Martin wel een optreden aandurft met de huidige versie V8....
Ik w8 toch nog even af.....ben ook nog niet zo bekend met 8 als ik met 7.4 ben.
 

Posted Sat 31 May 14 @ 11:55 am
Probleemloos. Alles uitgeprobeerd: video, samples, karaoke, automix, live spelen, audio only-visuals (i. C. M. de videosampler). Geen gekke dingen gehad. Was een verjaardag voor een bekende zonder kans op reputatieschade, dus dan kan je wel een gokje wagen.......
Als je op de timeline op het vlakje klikt waarin het systeem de overgang wil doen (in Automix) opent de Automix-editor. Daarin kun je het punt van de overgang verschuiven. Je kunt overigens in de set-up (advanced aangevinkt) de lengte van de overgang al bepalen. Standaard is het nl eigenlijk een knip.
Pak de handleiding er eens bij. Ik zou normaal gesproken een paginanummer erbij geven maar heb ff de handleiding niet bij de hand......
 

Posted Sat 31 May 14 @ 4:01 pm
BTW: Eduward, POI is Point Of Interest en is bedoeld om je Cue-points te plaatsen. Met deze editor kun je dus vooraf al aangeven waar je in een nummer je cues wilt zetten. Ik werk er zelf nog te weing mee, maar is wel zo simpel dat daar waarschijnlijk snel verandering in komt.
 

Posted Sat 31 May 14 @ 4:07 pm


(Old topics and forums are automatically closed)