Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 8 registreren op een offline pc

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik ben al pro-gebruiker van VDJ sinds versie 3. Registreren kon altijd gebeuren met een licentienummer, dit is echter veranderd vanaf versie 8.

Hoe kan ik versie 8 registreren op een ofline pc?

Alvast bedankt!
 

Posted Sat 24 May 14 @ 6:14 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Volgens mij niet , er zal altijd een eerste (eenmalige) Online logon zijn, deze logon checkt welke versie 8 je mag en kan gebruiken.(je moet inloggen met gebruikersnaam en ww zoals je hier gebruikt op het forum en niet zoals voorheen door het invoeren van een licentie code.
indien dit eenmaal gebeurd is hoeft de pc in principe nooit meer online te komen....zou het wel doen want dan krijg je ook automatisch de updates mee.
indien je echt niet online kan komen .....hhmmmm geen idee.....Martin weet daar vast meer over te vertellen..
 

Posted Sat 24 May 14 @ 10:33 am
Ik heb deze link gevonden:

http://www.virtualdj.com/wiki/Use%20VirtualDJ%208%20Offline.html

"What happens if the computer where I want to install VirtualDJ 8 cannot connect to the Internet even once?

Contact our customer support, they will generate an offline license file for you, that you will need to install on your computer using a USB key (or cd, floppy drive, or whatever).
note: the file you will receive from support is the exact same as the one VirtualDJ would have downloaded automatically if you could connect once to the Internet."

Zou dus moeten lukken. Ik heb support gecontacteerd, maar het is natuurlijk weekend. Ik zal geduld moeten hebben.
Mijn offline muziekproductie pc heeft geen netwerkkaart. Ik zie mij nog geen netwerkkaart kopen voor een éénmalige login.

Maar de support belooft dus een offline key.
 

Posted Sat 24 May 14 @ 4:02 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ok oke, nou dat is dus duidelijk... Het kan dus wel ......................maar alleen met wat support van Atomix ;-)
 

Posted Sun 25 May 14 @ 3:21 am
Yep. Ik heb nog niet uit kunnen vinden of dit ritueel moet worden herhaald bij updates en hoe je met updates aan de slag moet. Je krijgt uiteindelijk ook geen waarschuwingen dat er een update klaar staat. Maar dat geldt natuurlijk ook voor de PC zelf.
 

Posted Sun 25 May 14 @ 11:15 am
Ik heb mijn settings.xml bestand moeten doorsturen en daarna heb ik een license.dat file ontvangen. VDJ is daarmee geregistreerd. Moet dus voor iedere offline pc apart gebeuren.

Maar nu heb ik een nieuw probleem; de GUI van VDJ8 blokkeert zodra ik een track naar het deck sleep. Ik gebruik een Hercules MK2 controller en die blijft het doen; crossfader en eq werkt, voorbeluisteren via hoofdtelefoon ook. Alleen kan ik niet zien wat ik doe, op scherm.

VDJ7 werkt dan wel weer perfect.

Support is op de hoogte, wordt vervolgd. :)
 

Posted Mon 26 May 14 @ 1:15 am


(Old topics and forums are automatically closed)