Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: browser probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hdsonPRO InfinityMember since 2011
hallo,
bij het bewegen van de muis of ook met trackpad over de browser(bij elke nieuwe vdj 8 skin) speelt de muziek wel door maar de waveform en de draaitafel blijven hangen zolang er beweging is op de browser,wat kan ik daaraan doen ?
alvast bedankt.

macbook pro 8.3
intel core i 7
2.4 ghz
geheugen 4 gb
 

Posted Mon 19 May 14 @ 4:41 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Mon 19 May 14 @ 11:18 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
als ik wist hoe ik dit moet vertalen naar het engels had ik dit in het juiste forum geplaatst,niet iedereen kan vloeiend engels schrijven,toch bedankt voor de reactie
grtz.
 

Posted Mon 19 May 14 @ 8:35 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
als het omzetten naar engels een probleem is voor je....zoals je aangaf ....dan kan ik je toch even helpen....

Hello,
With movement of the mouse (or trackpad) over the browser ( on every new V8 skin) the music playes on but the waveform and the jogwheels are "hanging".
What to do ?

Macbook pro 8.3
intel i7
2.4 ghz
4GB ram


dit ff kopieren en plakken en hop gaan .... antwoorden zal ik ook voor je vertalen indien nodig ;-)
 

Posted Tue 20 May 14 @ 3:15 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
hey,dat is toppie,bedankt voor de snelle reactie

grtz
 

Posted Tue 20 May 14 @ 3:35 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik zag dat je "um"gepost had.....er is al wel 14 keer naar gekeken maar nog geen antwoord ,
en of 1 van de 14 een teamlid van Atomix is geen idee...
Zodra ze daar antwoorden doet maar ff een gil hier geven...

Ow jah team Atomix is keihard aan het werk om zoveel mogelijk problemen te fixen ,
en het kan dus even duren voor er iemand antwoord gaat geven.
Ik krijg bijna elke dag wel een nieuwe update voor mijn kiezen met nieuwe aanpassing, er zullen er ook voor mac bijzitten....

tipje : de aankomende week elke dag V8 even opstarten....hij download dan de nieuwste versie maar vraagt nog niet of je het wil installeren en gebruiken.
Als je dan VDJ sluit en de volgende keer opstart zal VDJ je vragen of je de nieuwe versie wilt gebruiken of niet.
Indien ja dan pas installeert hij de nieuwe versie.
Als je dan in de toekomst VDJ frequent gebruikt zal het zichzelf (ongemerkt) bijwerken.(VDJ zal wel altijd blijven vragen of je de laatste versie wilt gebruiken).

 

Posted Tue 20 May 14 @ 7:29 pm
Er zijn inmiddels meerdere vergelijkbare problemen gemeld, en ze hebben die kunnen reproduceren. In 1 van de volgende builds zou dat aangepakt moeten zijn.
 

Posted Wed 21 May 14 @ 3:23 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
Nog steeds geen verandering in de situatie...........
 

Posted Mon 26 May 14 @ 9:24 pm
hdsonPRO InfinityMember since 2011
NIEMAND ?????????
 

Posted Sun 01 Jun 14 @ 5:17 am


(Old topics and forums are automatically closed)