Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 8 crash

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik ben sinds deze ochtend met VDJ 8 in de weer. Tot nu toe al veel plezier aan gehad maar ook een aantal keren gecrasht. Zonder reden evenwel... Concreet heb ik iets eigenaardig gemerkt met een specifiek nummer. Boys Boys Boys van Sabrina. Ik heb het in .flv en telkens als ik dit nummer start crasht VDJ 8. Misschien ziet hij haar tieten niet graag ;-)
Ik heb de track in VDJ 7 gespeeld zonder probleem. Graag feedback.
 

Posted Wed 14 May 14 @ 8:07 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Het kan natuurlijk zijn dat je bestand corrupt is. V8 is totaal nieuw opgebouwd en zal iets anders omgaan met "foutjes" dan V7
Heb je de laatste versie codecs geinstalleerd?
Ik heb bij het installeren van 8 mijn audiodriver moeten updaten ("oude"driver werkte perfect met 7,NIET met 8)
mogelijkerwijs gaat dit ook op voor de codecs.
 

Posted Wed 14 May 14 @ 8:23 am
 

Posted Wed 14 May 14 @ 11:10 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Bij het afsluiten en nu weer opstarten van de computer waren er een aantal updates waarop ik moest wachten omdat ze werden geïnstalleerd. Ik ga nu eens kijken of het werkt... Neen dus. Wat me wel opvalt dat de klank beter is en het lijkt ook dat er meer headroom is. De keuze om je gain alleen te onthouden is perfect. Zelf je volume trimmen en bij de volgende weergave zijn je tracks perfect op elkaar afgesteld. Ook het verplaatsen van de weergave in een nummer is waanzinnig goed!
 

Posted Wed 14 May 14 @ 11:12 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Kwestie van geduld t.o.v. sabrina denk ik dan...mocht het bij de final release nog een probleem zijn?..........aankaarten bij het support team...ik krijg nu dagelijks nieuwe updates qua V8 binnen en dat gaat nog wel een paar dagen zo door....hiervoor dient de pre release, massaal V8 testen en de kleine foutjes er uit halen.
hou ons op de hoogte...
owjah en mocht je echt niet zonder Sabrina kunnen , ik heb de "owjee je ziet me blote tepels" versie in full hd mp4 voor je ...maar dat is alleen als je het echt niet zonder red de aankomende paar dagen .... ;-)
 

Posted Fri 16 May 14 @ 4:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)