Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Yes it's here, vdj 8 is uitgekomen!!! - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dat is even geduld hebben. Er zijn al een paar skins aangepast aan V8, en ook zullen sommige skins in V7 best wel werken, maar het is even wachten totdat de skinbouwers de huidige skins hebben aangepast.
 

Posted Sun 25 May 14 @ 4:38 pm
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Ik zit net even het topic te lezen waar de veranderingen van VDJ8 besproken worden.
Ziet er echt top uit, het enige wat ik jammer vind is dat je vanaf heden met je laptop online moet zijn voor de updates.

Mijn DJ Laptop komt nl. nooit online, dit uit voorzorg voor virussen/mallware etc.

Is het wel mogelijk om de update op een andere pc/laptop te downloaden, op te slaan op bijv usb en dan installeren?
 

Posted Mon 26 May 14 @ 1:26 am
Dat wordt wat lastig. Het updatebestand wordt nl niet via je browser gedownload maar door VDJ zelf. Daardoor is het niet duidelijk waar het ding terecht komt. Bovendien heeft elk DL-bestand dezelfde naam. Dat betekent dat het bestand weer wordt verwijderd na installatie of overschreven. Of dit ook gebeurt als je "nee" klikt op de melding dat er een nieuwe update klaar staat kan ik dus niet nagaan.
Ik heb in het verleden ook wel geprobeerd de laptop niet te verbinden, maar een aantal problemen werden nog wel eens verholpen met updates voor het OS of grafische kaart. Ik heb 2 jaar terug dus toch maar een Internet Securitypakket geïnstalleerd en laat hem braaf 1 of 2x per maand verbinding maken. Nu wat vaker, want voor VDJ komen toch bijna dagelijks nog updates binnen. Het pakket kan ik op non-actief zetten zodat het mijn prestaties niet beïnvloed.
 

Posted Mon 26 May 14 @ 3:01 am
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Hmm dat is wel jammer!
 

Posted Tue 27 May 14 @ 3:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)