Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Yes it's here, vdj 8 is uitgekomen!!! - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

ziet er goed uit, en werkt tot op heden goed. ook de site heeft een nieuwe make-over!
 

Posted Sun 11 May 14 @ 1:05 pm
Schei maar uit, ik zoek me blind......
 

Posted Sun 11 May 14 @ 2:12 pm
Ziet er allemaal lekker strak uit....Nou nog alles uit vogelen...
 

Posted Sun 11 May 14 @ 3:51 pm
Ben zeeer benieuwd. M'n eerste indruk en t general forum gelezen te hebben zijn super positief!!
 

Posted Sun 11 May 14 @ 4:07 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Configuratie heeft meer mogelijkheden maar ik vind het minder overzichtelijk. Misschien moet ik het gewoon worden.
 

Posted Mon 12 May 14 @ 5:36 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Heb de 4 decks v8 lay out aan staan ...oe.... i LIKE!!!
IK ben blij dat ik mijn eerste v8 installatie naast mijn 7.4 heb gezet,
loop tegen problemen aan.
ik krijg het geluid niet geconfigureerd, Melding:
No sound card
Realtek High Definition Audio failed to initialize device.
ff uitzoeken wat dat veroorzaakt.
ik zocht de handleiding maar die staat netjes in de vdj folder in mijn documenten

 

Posted Mon 12 May 14 @ 5:46 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Audiodrivers updated en we zijn up and running.....
 

Posted Mon 12 May 14 @ 7:19 am
rebbiePRO InfinityMember since 2012
Ja zou die ook op een tablet werken ? of zou het het scherm dan niet groot genoeg zijn ?
 

Posted Mon 12 May 14 @ 8:41 am
Alleen op een iPad of een Windows 8-tablet. Moet je wel de "dikke' Windows 8 hebben en niet de RT-uitvoering.
Op een Android-tablet werkt het niet.
 

Posted Mon 12 May 14 @ 10:27 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Als ik wat lui ben, gebruik ik veel de beatlock. Daarbij vind ik de optie 'disengage beatlock' 'on switch' zeer handig.
Waar is dit nu te vinden in de configuratie ? Ik vind dit nergens meer terug.
 

Posted Mon 12 May 14 @ 5:00 pm
Heb ik ook nog niet gevonden. Je kunt hem wel per deck toewijzen. Voorbeeldje is uit de standaard V8-skin:
Kilk in het mixerdeel op "Scratch". De beatlock-knoppen zitten in de onderste gele cirkel. (Ach, plaatje zegt genoeg ;) )

 

Posted Mon 12 May 14 @ 5:10 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Die had ik ook gevonden maar de automatische switch bij het laden gebeurd dan niet. Als je dan niet oplet kan je zeer vervelende resultaten krijgen bij het laden van een nieuwe song, waarbij de song die aan het spelen is zich in 1 keer aanpast qua BPM aan de nieuwe song.
 

Posted Tue 13 May 14 @ 9:27 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
weet er iemand of je die grijze en zwarte strepen van de browser kan veranderen in het zwart of grijs maar niet allebei?

EDIT MOD: Svp 1x je vraag stellen. Reactie in je nieuwe post.
 

Posted Tue 13 May 14 @ 2:10 pm
Oeh , dit is een lang verwachte nieuwe release.
Geluidskwaliteit is beter en voelt algemeen smoother aan.
Betere ondersteuning voor (looped) samples , uitgebreidere scratch (slip!) functies... ik ben helemaal blij =)

Ik ben weer helemaal blij met mijn pro licentie aankoop bijna 10 jaar terug.
 

Posted Tue 13 May 14 @ 2:21 pm
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Het ziet er allemaal netjes uit!
Zal het van het weekend eens testen op mijn backup laptop. Voorlopig blijf ik nog draaien met VDJ7.4

Dat draait stabiel en wil het risico als semi-professional (3 boekingen per week) nog niet lopen ;-)
 

Posted Wed 14 May 14 @ 2:56 am
Doe ik ook niet, Ries. Het is een Beta, daar ga je je reputatie niet mee op het spel zetten... Het draait lekker, hoor, maar op videogebied (effecten, visualisatie) is het nog redelijk glitchy. Audio only is geen probleem. En de MC6000 nu vol gas op ASIO met 4 ms latency is wel heel erg prettig!!
 

Posted Wed 14 May 14 @ 3:49 am
Heb VTDJ8 ook geprobeert,is effe wennen .
Maar ziet er prima uit !
loopt heel soepel hier,zelfs op de oudere 32bit dualcore laptop met windows VISTA
Bied heel wat wat nieuwe mogelijk heden.
ook aan de touchscreen gebruikers is gedacht ;-)
Nog enkele details kunnen verbeterd worden,zoals : skins like controler en zo.
ik mis ook de weergave van totale tijd, wanneer je een speellijst maakt.
Al bij al ziet het er goed uit ,is een nieuwe manier van werken.
De vraag is : zijn al die extra's voor iedereen nodig en wordt het instappen voor nieuwe gebruikers niet te moeilijk ?
 

Posted Sat 17 May 14 @ 8:26 am
wgeorgemh wrote :
Nog enkele details kunnen verbeterd worden,zoals : skins like controler en zo.

Daar wordt aan gewerkt. Wel merk ik dat, omdat de mappers nu minder skinafhankelijk zijn, je dit niet echt meer nodig hebt. Ik vind de controller zelf dan ook reclame genoeg, mag er op mijn scherm rustig iets staan dat helemaal geen relevantie heeft met de controller.
wgeorgemh wrote :
ik mis ook de weergave van totale tijd, wanneer je een speellijst maakt.

Hangt van de skin af. Ik gebruik nu Combat voor V8 en die geeft dat wel weer.
wgeorgemh wrote :
De vraag is : zijn al die extra's voor iedereen nodig en wordt het instappen voor nieuwe gebruikers niet te moeilijk ?

Ja, de software heeft functies gekregen waar door de Pro-users al jaren om wordt gevraagd. Daarnaast is de rest van de markt ook steeds in beweging met nieuwe functies en kan VDJ daar uiteraard niet in achter blijven. Over de nieuwe gebruikers zou ik me niet teveel zorgen maken. Ook ik heb van V7 echt nog niet alle mogelijkheden gevonden en benut. Dat zal voor anderen ook gelden. In de basis kun je er al prima mee werken en de software is een goede grond om er in te groeien.

 

Posted Sat 17 May 14 @ 12:26 pm
Tof Martin,
Fijne reactie ,
inderdaad de totale tijd staat er ook op bij automix.
in heel,heel kleine cijfertjes ,lol
links onderaan op het scherm staan pijltjes om de tekst grote aan te passen,maar de totale tijd van de speellijst vergroot niet mee .
komt misschien ook nog ?
verder vind ik VTDJ8 weer een flinke stap vooruit !
 

Posted Sat 17 May 14 @ 6:08 pm
wel mooie effecten en browser maar mijn skin werkt niet op vdj 8
Zal waarschijnlijk dus niet gaan werken met 8

Ik had gehoopt zelfde skin te gebruiken met de extra's van vdj 8 maar nee...........

loop werkt ook nog niet naar behoren dus eerst maar verder testen
 

Posted Sun 25 May 14 @ 3:54 pm
83%